daCosta
Amikor a WSR gyorsabb volt az F1-nél
Idén kihunyt a Formula V8 pislákoló lángja: a korábbi Formula Renault 3.5 végleg befejeződik. Fénykorában a széria autói a leggyorsabb kanyarokban az F1-es gépeket verték, több leszorítóerőt generáltak náluk.
részletekPiquet Jr. elküldte a fenébe a halo pártolóit
A Formula-E pilótái és nézői szerencsésnek mondhatják magukat amiatt, hogy e sorozatban még nem jelent közvetlen fenyegetést az ellentmondásos fejvédőelem bevezetése, ám amikor bedobtuk a témát az unatkozó versenyzők közé, azonnal ráugrottak.
részletekA széria, ahol fizetős versenyzőnek nincs helye
A Formula-E-ben olyan nevek is szerepelnek, mint Nick Heidfeld vagy Jose Maria Lopez: vetélytársuk szerint fizetős pilótáknak esélyük sincs, ellentétben például a GP2-vel.
részletekKvjat miatt nem lett F1-es, nehezen viseli
Antonio Felix da Costa azért nem lett F1-es pilóta, mert a Red Bull Danyiil Kvjatot választotta ki helyette - az azóta a Formula-E-t és a DTM-et is megjárt versenyző szerint még mindig nehéz ezt elfogadnia.
részletekAkiket a Red Bull félredobott
Bár Danyiil Kvjat még a Red Bull-családhoz tartozik, nem tűnik kizártnak, hogy ő lesz a következő azok sorában, akik F1-es karrierjét az energiaitalosok parkolópályára teszik. Történetek Liuzzitól Vergne-ig.
részletekCsavar: Elvették a pole-t Long Beach hősétől
Nem sokáig ámulhatott a világ Antonio Felix da Costa varázslatos időmérős körén, amivel első rajthelyet szerzett a Formula-E futamára. Kiderült ugyanis, hogy szabálytalan autóval tette ezt.
részletekDa Costa csodát tett, a Renault csak a középmezőnyben
Meglepetésekkel teli időmérőt szolgáltatott a Formula-E Long Beach-ben. Antonio Felix da Costa az első szezon technológiáját használó Agurival győzte le esélyesebb riválisait.
részletekDa Costa: A veszély teszi exkluzívvá az F1-et
Két részre oszlik az autós társadalom azt illetően, hogy szükség van-e a pilótafülkék fokozottabb védelmére az F1-ben - a Red Bull korábbi tartalékpilótája az ellenzők táborát erősíti.
részletekDa Costa elhagyja a Red Bullt
A jelenleg a DTM-ben és a Formula-E-ben szereplő portugál versenyző négy esztendő után szakít az energiaitalosokkal. A fiatal pilóta hálás a csapatnak, amellyel soha nem mutatkozhatott be az F1-ben.
részletekMég egy évig a Formula-E-ben a Red Bull patronáltja
Jövő hétvégén rajtol a Formula-E történetének második szezonja, a buenos airesi ePrix győztese pedig annál a csapatnál folytatja, ahol tavaly abbahagyta: a Team Agurinál.
részletekDTM: Glock győzött, Wehrlein vezet a bajnokságban
Timo Glock végig kezében tartotta a vezetést az első oscherslebeni futamon, Pascal Wehrlein, a Mercedes F1-es tehetsége pedig ötödik helyének köszönhetően átvette a vezetést a bajnokságban.
részletekDa Costa újabb sorozatot hódított meg
Antonio Felix da Costa az F3, a GP3, a WSR 3.5, és a Formula-E után immár a DTM-ben is futamgyőztesnek mondhatja magát, miután sikerült megőriznie első helyét a második zandvoorti versenyen.
részletek