daCosta
Akik a Formula-1 előszobájában ragadtak, 2. rész
z utóbbi években számos precedens volt reményteljes karrierek félresiklására, méghozzá elsősorban anyagi okok miatt. Összeállításunk második részében olyan neves nevelőszériákban élmenő tehetségeket mutatunk be, akik bár az ott mutatott teljesítményük alapján kiérdemelték, de végül nem jutottak F1-es üléshez, viszont később a Formula-E mentőövet dobott számukra.
részletekAmikor a WSR gyorsabb volt az F1-nél
Idén kihunyt a Formula V8 pislákoló lángja: a korábbi Formula Renault 3.5 végleg befejeződik. Fénykorában a széria autói a leggyorsabb kanyarokban az F1-es gépeket verték, több leszorítóerőt generáltak náluk.
részletekPiquet Jr. elküldte a fenébe a halo pártolóit
A Formula-E pilótái és nézői szerencsésnek mondhatják magukat amiatt, hogy e sorozatban még nem jelent közvetlen fenyegetést az ellentmondásos fejvédőelem bevezetése, ám amikor bedobtuk a témát az unatkozó versenyzők közé, azonnal ráugrottak.
részletekA széria, ahol fizetős versenyzőnek nincs helye
A Formula-E-ben olyan nevek is szerepelnek, mint Nick Heidfeld vagy Jose Maria Lopez: vetélytársuk szerint fizetős pilótáknak esélyük sincs, ellentétben például a GP2-vel.
részletekKvjat miatt nem lett F1-es, nehezen viseli
Antonio Felix da Costa azért nem lett F1-es pilóta, mert a Red Bull Danyiil Kvjatot választotta ki helyette - az azóta a Formula-E-t és a DTM-et is megjárt versenyző szerint még mindig nehéz ezt elfogadnia.
részletekAkiket a Red Bull félredobott
Bár Danyiil Kvjat még a Red Bull-családhoz tartozik, nem tűnik kizártnak, hogy ő lesz a következő azok sorában, akik F1-es karrierjét az energiaitalosok parkolópályára teszik. Történetek Liuzzitól Vergne-ig.
részletekCsavar: Elvették a pole-t Long Beach hősétől
Nem sokáig ámulhatott a világ Antonio Felix da Costa varázslatos időmérős körén, amivel első rajthelyet szerzett a Formula-E futamára. Kiderült ugyanis, hogy szabálytalan autóval tette ezt.
részletekDa Costa csodát tett, a Renault csak a középmezőnyben
Meglepetésekkel teli időmérőt szolgáltatott a Formula-E Long Beach-ben. Antonio Felix da Costa az első szezon technológiáját használó Agurival győzte le esélyesebb riválisait.
részletekDa Costa: A veszély teszi exkluzívvá az F1-et
Két részre oszlik az autós társadalom azt illetően, hogy szükség van-e a pilótafülkék fokozottabb védelmére az F1-ben - a Red Bull korábbi tartalékpilótája az ellenzők táborát erősíti.
részletekDa Costa elhagyja a Red Bullt
A jelenleg a DTM-ben és a Formula-E-ben szereplő portugál versenyző négy esztendő után szakít az energiaitalosokkal. A fiatal pilóta hálás a csapatnak, amellyel soha nem mutatkozhatott be az F1-ben.
részletekMég egy évig a Formula-E-ben a Red Bull patronáltja
Jövő hétvégén rajtol a Formula-E történetének második szezonja, a buenos airesi ePrix győztese pedig annál a csapatnál folytatja, ahol tavaly abbahagyta: a Team Agurinál.
részletekDTM: Glock győzött, Wehrlein vezet a bajnokságban
Timo Glock végig kezében tartotta a vezetést az első oscherslebeni futamon, Pascal Wehrlein, a Mercedes F1-es tehetsége pedig ötödik helyének köszönhetően átvette a vezetést a bajnokságban.
részletek