Toyota
LM24 21. óra – Ez a harc lesz a végső
Egymást üti a búcsúzó Rebellion két egysége a második helyért, a Próban minden adott egy szenzációs végjátékhoz, Davidsonék megpróbálják a lehetetlent, nagy győzelemre készül az Aston Martin.
részletekLM24 18. óra – Aston vs. Ferrari csata
Az élen a #7-es drámája után simán vezet a #8-as Toyota, miközben az LMP2-ben is jött a dráma, a GTE Próban pedig továbbra is másodpercekre egymástól az első két helyezett.
részletekLM24 15. óra: Toyota-dráma, GT-csata
Féltáv után jött a fordulat az élen, az addig simán vezető #7-es turbógondok miatt fél órát vesztegelt a bokszban, így már a #8-as vezet. A többi kategória továbbra is elképesztően szoros.
részletekLM24 6. óra – Toyota-párharc, GT-varázs
Folyamatosan a #7-es Toyota van lépéselőnyben, de mivel mindkét egység volt már balszerencsés, összességében teljesen nyitott a harc – ahogy a többi kategóriában is, ahol az első safety car kavarhat be.
részletekLM24 3. óra – Fél órát bírt a Rebellion
A rajt után az első stintben még ketté tudta választani a Toyotákat a Rebellion #1-es egysége, aztán leszakadtak – nagy csata a P2-ben, a GTE Próban az Aston a Ferrarival küzd, az amatőrök közt sokesélyes a verseny.
részletekToyota-dominanciával indult az idei Le Mans
Az LMP1-ben nem volt ellenfele a japán gyártónak, a GTE-autóknál viszont az Aston Martin osztotta le a mezőnyt a csütörtöki kvalifikáción - elindult az idei 24 órás verseny "felvezetése":
részletekA Toyota a Le Mans-i mesterhármasra hajt
A TOYOTA GAZOO Racing célul tűzte ki a sorozatban harmadik diadalt a Le Mans-i 24 órás futamon, hiszen ez lenne a tökéletes utolsó szereplés a történelmet író Toyota TS050 HYBRID versenygép számára a legendás francia versenyen.
részletekA nagycsaládos autóvásárlási program favoritja
Amint azt az eladási darabszámok is igazolják, az akár rövid, akár hosszú kivitelben is hétüléses változatban is elérhető vadonatúj Toyota Proace City Verso egyértelműen a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritja. A kifejezetten élvezetes vezetési élményt kínáló slágermodell utastere nem csupán meglepően tágas és kényelmes, de elképesztően sokrétűen variálható is. A családok számára a megszokottnál is fontosabb kiemelt szintű biztonságról az aktív vezetéstámogató technológiák és biztonsági rendszerek egyedülállóan széles tárháza gondoskodik, megbízhatóságára pedig az egyedülálló 3+2 éves, vagy 250.000 kilométeres garancia szolgál biztosítékul.
részletekToyota Yaris: Prémium funkciók, gazdag felszereltség
Az augusztus óta már rendelhető, szeptember 25. és október 10. között pedig a Toyota márkakereskedésekben tartott „Új Yaris hetek a Toyotánál” keretében ki is próbálható vadonatúj Yaris szegmensének legnépszerűbb modelljét váltja le, nem is akármilyen módon. A minden ízében vadonatúj modell, amely az első a Toyota új GA-B padlólemezére épülő autók sorában, minden korábbinál stílusosabb megjelenést, praktikumot és élvezetesebb vezethetőséget valamint alacsonyabb fogyasztást és károsanyagkibocsátást kínál. A Toyota azonban nem érte be ennyivel: a világ legbiztonságosabb kisautójának fejlesztett vadonatúj Yarist a szegmensben egyedülállóan gazdag alapfelszereltség, és csak a prémium kategóriában megszokott funkciók jellemzik. A gazdag alapfelszereltséget ráadásul olyan opciók is kiegészítik, mint a 10 colos head-up kijelző, a fűthető kormánykerék, vagy épp a JBL prémium hangrendszer. A vadonatúj Yarisban központi szerepet kap a konnektivitás is: az Apple Carplay és az Android Auto okostelefon integráció mellett nagy felületű, és a legújabb generációs készülékek kiszolgálására is alkalmas vezeték nélküli okostelefontöltő is szolgálja az utasok kényelmét.
részletekNem lesz klasszikus ajtaja a legizgalmasabb Toyotának?
Egyre több részlet derül ki a Toyota hamarosan debütáló hipersportautójáról. A Le Mans-i csúcsszériában induló versenyautó homologizációs változatába például nem a szokásos módon kell majd beszállnunk.
részletekÉszt Rali: A Toyota kész visszatérni győzelmi sorozatához
A TOYOTA GAZOO Racing World Rally csapata ott szeretné folytatni, ahol abbahagyta, amikor mot hétvégén, szeptember 4-6. között az Észt Ralival újraindul a 2020-as FIA Rally Világbajnokság. A csapat jelenleg az élen áll az autógyártók mezőnyében, 21 ponttal előzve meg a második helyezettet, míg a pilóták mezőnyében a Toyota elsőszámú pilótája, Sébastien Ogier vezet. Elfyn Evans a második, míg Kalle Rovanperä a negyedik helyen áll. Mindhárom pilóta nagyszerűen kezdte bemutatkozó idényét a Toyota Yaris WRC-vel az év elején: Evans Svédországban győzött, Ogier pedig Mexikóban, mielőtt félbe kellett szakítani az idényt a világméretű COVID-19 járvány miatt.
részletekMegkezdődött a Toyota GR Yaris gyártása
Megkezdődött nagy várakozások övezte Toyota GR Yaris sportautó gyártása: az autó Japánban, a Toyota Motomachi üzemében készül, nem messze onnan, ahol az LFA született. A négykerékmeghajtású, 261 lóerős vadonatúj Toyota GR Yaris vérbeli utcai versenyautó, ez szolgál majd a jövőben a rali világbajnokságban induló új Toyota Yaris WRC homologizációs alapjául is. Az első európai vásárlók várhatóan novemberben vehetik át autójukat.
részletek