DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. november 29. péntek

Toyota

LM24 21. óra – Ez a harc lesz a végső

Egymást üti a búcsúzó Rebellion két egysége a második helyért, a Próban minden adott egy szenzációs végjátékhoz, Davidsonék megpróbálják a lehetetlent, nagy győzelemre készül az Aston Martin.

részletek

LM24 18. óra – Aston vs. Ferrari csata

Az élen a #7-es drámája után simán vezet a #8-as Toyota, miközben az LMP2-ben is jött a dráma, a GTE Próban pedig továbbra is másodpercekre egymástól az első két helyezett.

részletek

LM24 15. óra: Toyota-dráma, GT-csata

Féltáv után jött a fordulat az élen, az addig simán vezető #7-es turbógondok miatt fél órát vesztegelt a bokszban, így már a #8-as vezet. A többi kategória továbbra is elképesztően szoros.

részletek

LM24 6. óra – Toyota-párharc, GT-varázs

Folyamatosan a #7-es Toyota van lépéselőnyben, de mivel mindkét egység volt már balszerencsés, összességében teljesen nyitott a harc – ahogy a többi kategóriában is, ahol az első safety car kavarhat be.

részletek

LM24 3. óra – Fél órát bírt a Rebellion

A rajt után az első stintben még ketté tudta választani a Toyotákat a Rebellion #1-es egysége, aztán leszakadtak – nagy csata a P2-ben, a GTE Próban az Aston a Ferrarival küzd, az amatőrök közt sokesélyes a verseny.

részletek

Toyota-dominanciával indult az idei Le Mans

Az LMP1-ben nem volt ellenfele a japán gyártónak, a GTE-autóknál viszont az Aston Martin osztotta le a mezőnyt a csütörtöki kvalifikáción - elindult az idei 24 órás verseny "felvezetése":

részletek

A Toyota a Le Mans-i mesterhármasra hajt

A TOYOTA GAZOO Racing célul tűzte ki a sorozatban harmadik diadalt a Le Mans-i 24 órás futamon, hiszen ez lenne a tökéletes utolsó szereplés a történelmet író Toyota TS050 HYBRID versenygép számára a legendás francia versenyen.

részletek

A nagycsaládos autóvásárlási program favoritja

Amint azt az eladási darabszámok is igazolják, az akár rövid, akár hosszú kivitelben is hétüléses változatban is elérhető vadonatúj Toyota Proace City Verso egyértelműen a nagycsaládos autóvásárlási program egyik nagy favoritja. A kifejezetten élvezetes vezetési élményt kínáló slágermodell utastere nem csupán meglepően tágas és kényelmes, de elképesztően sokrétűen variálható is. A családok számára a megszokottnál is fontosabb kiemelt szintű biztonságról az aktív vezetéstámogató technológiák és biztonsági rendszerek egyedülállóan széles tárháza gondoskodik, megbízhatóságára pedig az egyedülálló 3+2 éves, vagy 250.000 kilométeres garancia szolgál biztosítékul.

részletek

Toyota Yaris: Prémium funkciók, gazdag felszereltség

Az augusztus óta már rendelhető, szeptember 25. és október 10. között pedig a Toyota márkakereskedésekben tartott „Új Yaris hetek a Toyotánál” keretében ki is próbálható vadonatúj Yaris szegmensének legnépszerűbb modelljét váltja le, nem is akármilyen módon. A minden ízében vadonatúj modell, amely az első a Toyota új GA-B padlólemezére épülő autók sorában, minden korábbinál stílusosabb megjelenést, praktikumot és élvezetesebb vezethetőséget valamint alacsonyabb fogyasztást és károsanyagkibocsátást kínál. A Toyota azonban nem érte be ennyivel: a világ legbiztonságosabb kisautójának fejlesztett vadonatúj Yarist a szegmensben egyedülállóan gazdag alapfelszereltség, és csak a prémium kategóriában megszokott funkciók jellemzik. A gazdag alapfelszereltséget ráadásul olyan opciók is kiegészítik, mint a 10 colos head-up kijelző, a fűthető kormánykerék, vagy épp a JBL prémium hangrendszer. A vadonatúj Yarisban központi szerepet kap a konnektivitás is: az Apple Carplay és az Android Auto okostelefon integráció mellett nagy felületű, és a legújabb generációs készülékek kiszolgálására is alkalmas vezeték nélküli okostelefontöltő is szolgálja az utasok kényelmét.

részletek

Nem lesz klasszikus ajtaja a legizgalmasabb Toyotának?

Egyre több részlet derül ki a Toyota hamarosan debütáló hipersportautójáról. A Le Mans-i csúcsszériában induló versenyautó homologizációs változatába például nem a szokásos módon kell majd beszállnunk.

részletek

Észt Rali: A Toyota kész visszatérni győzelmi sorozatához

A TOYOTA GAZOO Racing World Rally csapata ott szeretné folytatni, ahol abbahagyta, amikor mot hétvégén, szeptember 4-6. között az Észt Ralival újraindul a 2020-as FIA Rally Világbajnokság. A csapat jelenleg az élen áll az autógyártók mezőnyében, 21 ponttal előzve meg a második helyezettet, míg a pilóták mezőnyében a Toyota elsőszámú pilótája, Sébastien Ogier vezet. Elfyn Evans a második, míg Kalle Rovanperä a negyedik helyen áll. Mindhárom pilóta nagyszerűen kezdte bemutatkozó idényét a Toyota Yaris WRC-vel az év elején: Evans Svédországban győzött, Ogier pedig Mexikóban, mielőtt félbe kellett szakítani az idényt a világméretű COVID-19 járvány miatt.

részletek

Megkezdődött a Toyota GR Yaris gyártása

Megkezdődött nagy várakozások övezte Toyota GR Yaris sportautó gyártása: az autó Japánban, a Toyota Motomachi üzemében készül, nem messze onnan, ahol az LFA született. A négykerékmeghajtású, 261 lóerős vadonatúj Toyota GR Yaris vérbeli utcai versenyautó, ez szolgál majd a jövőben a rali világbajnokságban induló új Toyota Yaris WRC homologizációs alapjául is. Az első európai vásárlók várhatóan novemberben vehetik át autójukat.

részletek