Túraautó
DTM: Frijns nyert, Müller lelassult
Ugyan a vasárnapi is futam is Nico Nüllernek állt egy ideig, de aztán a bokszkiállások után valamiért lelassult, így Frijns örülhetett - a bajnoki éllovas egészen az ötödik helyig csúszott vissza.
részletekEdzések, virtuális versenyek és új hobbik: versenyzők karanténban
#MARADJOTTHON – a világméretű felhívás természetesen a BMW gyári pilótáira is vonatkozik, akik ahelyett, hogy valamelyik aszfaltcsíkon futnának versenyt egymással és az idővel, minden idejüket otthon töltik. Ez azonban közel sem jelenti azt, hogy nincs meg a szigorúan beosztott napi rutinjuk: a családdal töltött időt rendszeres edzések, a régi és új hobbikat pedig virtuális versenyek tarkítják.
részletekA LIQUI MOLY beszáll a WTCR túraautó-világkupába
Újdonság a LIQUI MOLY hosszú motorsport-történetében: A német olaj- és adalékspecialista először válik egy gyári csapat partnerévé. A márka a Hyundai Motorsports oldalán száll be a WTCR túraautó-világkupába. "Ez is azt mutatja, mekkora értéket testesítünk meg az autógyártók szemében", mondta Peter Baumann, a LIQUI MOLY marketingvezetője.
részletekMichelisz: Kissé eltávolodtunk egymástól Zengő Zolival
Beszélt-e egykori felfedezőjével a maláj siker óta? Hol kapott helyett a vk-trófea? Milyen bajnokságokban próbálná még ki magát? Többek között ezekre válaszolt Norbi egy olvasói kérdezz-felelek során.
részletekFelvillanyozva: a Goodyear a Pure ETCR hivatalos abroncsszállítója
A Goodyear hivatalos abroncsszállítóként speciális abroncsot fejleszt ki, a Pure ETCR, azaz az első, csak elektromos autókat felvonultató, számos világmárka részvételével megrendezett túraautó-bajnokság indulói számára. A vállalat egy termékben egyesíti a vállalat legmodernebb elektromos autókra készült abroncsait és az új, ultranagy teljesítményű Eagle F1 SuperSport termékcsalád abroncsai esetében alkalmazott innovatív technológiákat. Az abroncsok végleges műszaki adatait tavasszal hozzák nyilvánosságra az első Pure ETCR futam előtt.
részletekKérdéses, marad-e Michelisz gyári csapata a WTCR-ben
A Link & Co csapatától eredő feszültség és az elektromos autók térnyerése miatt nehéz helyzetbe került a WTCR sorozata. Michelisz Norbi főnöke elárulta, bizonytalan a 2020-as gyári program elindítása.
részletekMarrakesh távozik, a Hungaroringen rajtol a WTCR szezonja
A Salzburgring váltja Marrakesh-t a WTCR módosított versenynaptárában - több ponton is módosult a program, mutatjuk a részleteket.
részletekA Honda Civic Type R TCR lett az Év Modellje
Lenyűgöző teljesítménye alapján 2019-ben a Honda Civic Type R-re került a TCR képzeletbeli koronája. Az Év Modellje címet a TCR-sorozat létrehozója, a WSC Group adományozta, számba véve a világ összes TCR-sorozatában mutatott teljesítményt, valamint az ott gyűjtött bajnoki pontokat.
részletekMichelisz Norbert Goodyear gumikon versenyez 2020-tól
A FIA a Goodyear-t választotta a túraautó-világkupa (WTCR) hivatalos abroncspartnerének. A tendert követően a gumigyártó a 2020-2022 közötti szezonokról kötött megállapodást a sorozat egyedüli abroncsszállítójaként. A Goodyear az új generációs Eagle F1 SuperSport slick és esőre tervezett versenygumikkal fogja ellátni a túraautó-világkupa teljes mezőnyét a 2020-as szezon kezdetétől, amelynek második állomásán, áprilisban a Hungaroringen szurkolhatunk a tavalyi magyar világbajnoknak.
részletekWTCR: Brutális időszak vár a sorozatra
A környezettudatosság köntösébe bújtatott boszorkányüldözés miatt nehéz évek várnak a „klasszikus” recept alapján működő WTCR-re, figyelmeztetett szókimondóan a sorozat nagyfőnöke, Francois Ribeiro.
részletekMichelisz kihozta a maximumot a második futamból
Egyórás csúszás, eső, sötét, taktikázás: Guerrieri nyerte a második sepangi WTCR-futamot, de Michelisz Norbert a lehetőségekből kihozta a legtöbbet, így valamennyit megőrzött a pontelőnyéből az utolsó futam előtt.
részletekWTCR: Guerrieri nyert, Michelisz csak a 13.
A hondás pilóta újra vezeti a bajnokságot, a duplán büntetett magyar versenyző nem tudott nagyot alkotni az első suzukai futamon.
részletek