Symonds
Rövidesen eldől, milyen lesz a jövő autója
Hamarosan végső döntés születhet a 2017-től megjelenő új generációs F1-es autók legfőbb jellegzetességeiről: most kiderül, milyen főbb jellegzetességekre számíthatunk.
részletekAmikor... Alonso megautóztatta Webbert
Idén már a 8. F1-es Szingapúri Nagydíjat rendezik, ahol az évek során történt már világrengető botrány, kisebb, és nagyobb balesetek, valamint egy emlékezetes tűzoltás is.
részletekWilliams: Ezért hagyott le minket a Ferrari
Hiába fogadkoztak a szezon előtt a Williamsnél, hogy ők lesznek a Mercedes legnagyobb kihívói idén az F1-ben, jelenleg a Ferrari is megelőzi őket. A grove-i istállónál azonban tudják ennek az okát.
részletekSymonds: Nem nagy fejlesztések kellenek
A grove-iak technikai igazgatója úgy látja, hogy az egyszeri és nagy fejlesztési csomagok kimentek a divatból, inkább sok, és kisebb újításokat kell felrakni az F1-es autókra.
részletekA Williams ésszel akarja legyőzni a Mercedest
Létszámban és költségvetésben nem érhetnek a címvédők nyomába, de Pat Symonds szerint ez koránt sem jelenti azt, hogy a Williams képtelen lenne befogni az éllovasokat.
részletekFélnek a csapatok - Túl gyorsak lehetnek az új autók?
Bár az utóbbi időben nagy lendületet vettek az F1-es autók átalakításáról szóló tervek, most mégis aggodalmak merültek fel a koncepcióval kapcsolatban. A csapatok egy évvel eltolnák a bevetést.
részletekSymonds: A Ferrari gerjeszti a Bottas-témát
Ezzel pedig feszültséget kelt a Williams és pilótája között. A brit F1-es csapat biztosan egészen máshogyan próbálna versenyzőt szerezni magának – vélekedik Pat Symonds, a Williams technikai igazgatója.
részletekWilliams: Utólag könnyű okosnak lenni
Valtteri Bottas meglehetősen csalódottan nyilatkozott a finn sajtónak az F1-es Brit Nagydíj után, azt pedig még csapata is beismerte, gyorsabb lehetett volna Massánál, és talán a végeredmény is máshogy alakul.
részletekNem az F1 lett Le Mans, a Le Mans lett F1
A csapatok elismerik, hogy a Ferrari és a Mercedes technikájával teljesíthető lenne akár a Le Mans-i 24 órás távja is. Lehetséges, hogy az egyre tartósabb motorok és váltók által az F1 mára sprintversenyből tulajdonképpen megbízhatósági versennyé vált?
részletekA Brawn GP sikereire emlékeztet a Williams
Pat Symonds, a grove-i F1-es istálló technikai igazgatója szerint a győzelem egy ügyfélcsapat számára is lehetséges: a Brawn GP 2009-es vb-címére emlékeztetett. Állítja, ugyanolyan motort kapnak, mint a Mercedes.
részletekA mérnökök miatt lett túl könnyű a mai F1
Sokan kritizálják az egyre makulátlanabbá váló jelenlegi F1-et a kevés izgalom és a csökkenő kihívások miatt, ám lehet, hogy erről nem is a szabályok tehetnek. A csapatok tudása miatt van könnyebb dolguk a pilótáknak.
részletekHétvégén döntenek a tankolás visszatéréséről
A kezdeti lelkesedés után most úgy tűnik, a csapatok mégsem rajonganak annyira a futamok alatti tankolás tervezett 2017-es visszatéréséért. Ha nem jár megfelelő előnyökkel, Montrealban akár már le is szavazhatják.
részletek