DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap

Symonds

Rövidesen eldől, milyen lesz a jövő autója

Hamarosan végső döntés születhet a 2017-től megjelenő új generációs F1-es autók legfőbb jellegzetességeiről: most kiderül, milyen főbb jellegzetességekre számíthatunk.

részletek

Amikor... Alonso megautóztatta Webbert

Idén már a 8. F1-es Szingapúri Nagydíjat rendezik, ahol az évek során történt már világrengető botrány, kisebb, és nagyobb balesetek, valamint egy emlékezetes tűzoltás is.

részletek

Williams: Ezért hagyott le minket a Ferrari

Hiába fogadkoztak a szezon előtt a Williamsnél, hogy ők lesznek a Mercedes legnagyobb kihívói idén az F1-ben, jelenleg a Ferrari is megelőzi őket. A grove-i istállónál azonban tudják ennek az okát.

részletek

Symonds: Nem nagy fejlesztések kellenek

A grove-iak technikai igazgatója úgy látja, hogy az egyszeri és nagy fejlesztési csomagok kimentek a divatból, inkább sok, és kisebb újításokat kell felrakni az F1-es autókra.

részletek

A Williams ésszel akarja legyőzni a Mercedest

Létszámban és költségvetésben nem érhetnek a címvédők nyomába, de Pat Symonds szerint ez koránt sem jelenti azt, hogy a Williams képtelen lenne befogni az éllovasokat.

részletek

Félnek a csapatok - Túl gyorsak lehetnek az új autók?

Bár az utóbbi időben nagy lendületet vettek az F1-es autók átalakításáról szóló tervek, most mégis aggodalmak merültek fel a koncepcióval kapcsolatban. A csapatok egy évvel eltolnák a bevetést.

részletek

Symonds: A Ferrari gerjeszti a Bottas-témát

Ezzel pedig feszültséget kelt a Williams és pilótája között. A brit F1-es csapat biztosan egészen máshogyan próbálna versenyzőt szerezni magának – vélekedik Pat Symonds, a Williams technikai igazgatója.

részletek

Williams: Utólag könnyű okosnak lenni

Valtteri Bottas meglehetősen csalódottan nyilatkozott a finn sajtónak az F1-es Brit Nagydíj után, azt pedig még csapata is beismerte, gyorsabb lehetett volna Massánál, és talán a végeredmény is máshogy alakul.

részletek

Nem az F1 lett Le Mans, a Le Mans lett F1

A csapatok elismerik, hogy a Ferrari és a Mercedes technikájával teljesíthető lenne akár a Le Mans-i 24 órás távja is. Lehetséges, hogy az egyre tartósabb motorok és váltók által az F1 mára sprintversenyből tulajdonképpen megbízhatósági versennyé vált?

részletek

A Brawn GP sikereire emlékeztet a Williams

Pat Symonds, a grove-i F1-es istálló technikai igazgatója szerint a győzelem egy ügyfélcsapat számára is lehetséges: a Brawn GP 2009-es vb-címére emlékeztetett. Állítja, ugyanolyan motort kapnak, mint a Mercedes.

részletek

A mérnökök miatt lett túl könnyű a mai F1

Sokan kritizálják az egyre makulátlanabbá váló jelenlegi F1-et a kevés izgalom és a csökkenő kihívások miatt, ám lehet, hogy erről nem is a szabályok tehetnek. A csapatok tudása miatt van könnyebb dolguk a pilótáknak.

részletek

Hétvégén döntenek a tankolás visszatéréséről

A kezdeti lelkesedés után most úgy tűnik, a csapatok mégsem rajonganak annyira a futamok alatti tankolás tervezett 2017-es visszatéréséért. Ha nem jár megfelelő előnyökkel, Montrealban akár már le is szavazhatják.

részletek