SuperAguri
F1-Archív: Schumacher csúnya tesztbalesete
Alonso Le Mans-ban indul, Magnussen első tesztnapján a mezőny élén, Hamilton javasolta Buttont a McLarennek, az FIA elemzést készített az éremrendszerről: ezek voltak a nap hírei január 30-án.
részletekHarminc év alatt csak három új csapat maradt meg
Az elmúlt 30 évben az F1-be érkező 12 csapat közül épp annyi maradt fent a mai napig, mint ahányan a második évük végét sem érték meg.
részletekDobogók milliárdokért, pár éven belüli összeomlások – az F1 legutóbbi új csapatai
A 2000 után érkezett új istállók közül egyetlen van jelen a mai napig is az F1-es mezőnyben: a felforrósodó téma kapcsán összeszedtük a legutóbbi próbálkozókat.
részletekF1-Archív: Button Ladát vezet Zsámbékon
Jacques Villeneuve visszatérne a Williamshez, Jenson Button a Ferrarinál köthet ki, a Super Aguri pedig végnapjait éli. Ezek voltak a legérdekesebb hírek az előző években április 30-án.
részletekSuzuki: A Honda tíz éve hatalmasat hibázott
2008-ban, amikor a Honda váratlanul kivonult a Formula-1-ből a szezon végén, szinte mindent felégetett maga mögött és ez hatalmas hiba volt. Ezért küzdenek most ennyi problémával a japánok.
részletekTizenkét éve indult el a Super Aguri
Az egyik legérdekesebb pályát bejárt kiscsapat az utóbbi évtizedben kétségkívül a Honda fiókcsapataként létrehozott Super Aguri volt. 2005 decemberében indult útjára az istálló.
részletekRetro - Aki sikeresebb volt dj-ként, mint versenyzőként
Három F1-es csapatnál, három szakaszban is versenyzett, két éve pedig a Formula-E-ben is feltűnt - Sakon Yamamoto amilyen nagy visszatérő volt, olyannyira nem mutatott semmi pályafutása alatt.
részletekMéltán Elfeledve – Annyira nem volt szuper…
Bár sereghajtó kiscsapatként emlékezhetünk Aguri Suzuki F1-es istállójára, az alakulat óriási lemaradást dolgozott le egyetlen év alatt, s csak a szponzorok kihátrálása akadályozta meg, hogy magasabbra törjenek.
részletekRetro – Annyira nem volt szuper…
Karácsonyra egy új csapatot kaptak az F1 rajongói 2005-ben: december 22-én erősítették meg, hogy elhárultak az akadályok Aguri Suzuki istállójának nevezése elől – 39 futam jutott nekik az F1-ben.
részletekHogy kell bemutatkozni az F1-ben?
Az újonc Haas istálló első tesztnapján csupán 31 kört tudott megtenni, elsősorban egy komoly mechanikai probléma miatt – vajon történeti kontextusba helyezve mennyire volt sikeres a debütálás?
részletekRetro - Autótörőből közönségkedvenc
Ami azt illeti, Takuma Sato mindig is No1 volt hazájában, de F1-es karrierje végére világszerte megszerették, köszönhetően profibb hozzáállásának, és a kamikaze-stílus elhagyásának. Összeszedtünk tíz pillanatot, ami miatt soha nem fogjuk elfeledni a Honda "házi kedvencét".
részletekCsapatok a semmiből, azaz mi lehet a Haas sorsa?
Az utóbbi 20 évben hat teljesen új alakulat próbálkozott az F1-ben, de rossz hír a Haas számára, hogy a sikerek nagyrészt elkerülték azokat a gárdákat, melyek nem egy korábbi csapat alapjaira épültek.
részletek