Statisztika
A Toro a legaktívabb, a Lotus a leggyorsabb
Legalábbis így állt a helyzet a barcelonai F1-teszt harmadik napját követően: már nem a Mercedes tette meg a legtöbb kört, és nem a McLaren a leglassabb – körszámban persze még messze vannak.
részletekSzám szerint: Változatos Formula-1-es idények
Ma a változatos F1-es szezonokkal foglalkozunk: ennek egy lehetséges mérőszámát jelenti az, hogy hány pilóta állhatott dobogóra az idény versenyein. Az elmúlt években mindkét végletre volt példa.
részletekSzám szerint – Az „első vesztesek”
Ayrton Senna híres mondása volt, hogy „másodiknak lenni annyit tesz, mint elsőnek lenni a vesztesek között”. De lássuk, kik voltak azok az F1-ben, akik a legtöbbször tapasztalták meg ezt az érzést az év végi összesítésben.
részletekEzért aggódhat igazán a McLaren-Honda
Nyilvánvaló volt, hogy nehéz lesz számukra a kezdés, de a számok nem hazudnak, és megmutatják, bizony még a tavalyi mércével mérve is jócskán elmaradnak a többi csapattól – mind körszámok, mind köridők tekintetében.
részletekJerez számokban: A Mercedes már hét versenytávot megtett
Nico Rosberg toronymagasan az első 2015-ös teszt legaktívabb pilótája volt, hiszen még csapattársánál is kereken száz körrel többet futott. A köridők tekintetében azonban egyelőre a Ferrari motor uralja a táblázatokat.
részletekStatisztikák: A Sauber kétszeresen második
Az F1-es tesztszezon kezdetén a rajongók, szakértők és riválisok minden apróbb jelből megpróbálnak következtetéseket levonni a csapatok formáját illetően. Mi most a legfontosabb számokat nézzük meg.
részletekMinden, amit nem tudtál még az új Lotusról
A Lotus egy híján húsz érdekességet gyűjtött egybe új F1-es autójáról, melyekből többek közt kiderül, hogy mennyi idő alatt lehet újjáépíteni, és az is, hogy negyedmillió órát vett igénybe a tervezése.
részletekHolnapután indul a Dakar: A verseny számokban
Több tucat érdekes számadatot gyűjtött össze a Dakar Rali hivatalos holnapján publikált összeállítás az idei versenyről és a Dakar múltjáról – holnapután végre elindul a sivatagi száguldás.
részletekA megbízható McLaren és schumacheri Hamilton
Hányadszorra lett büntetéskirály Pastor Maldonado, és mikor végzett utoljára olyan rossz helyen Ferrari-versenyző, mint idén Kimi Raikkönen? Milyen F1-es csúcsot tart Max Chilton? Számos különleges statisztikát gyűjtöttünk össze egy helyen.
részletekA 2014-es szezon számokban
Az idei F1-es világbajnoki szezon a Mercedes hegemóniájáról szólt. Lewis Hamilton és Nico Rosberg tornádóként söpörtek végig a mezőnyön, és azt hihetnénk, minden statisztikai mutatót ők uraltak. Tévednénk.
részletekWTCC: Norbi három statisztikában az élen
Megbízhatóság terén nem volt párja Michelisz Norbinak az idei WTCC-szezonban: a magyar versenyző egyszer sem esett ki, nem kapott büntetést, s holtversenyben övé a legtöbb pontszerzés is.
részletekSzám szerint – Az F1 utcai harcosai
Az utcai pályáknak, mint jelenleg Monte-Carlo vagy Szingapúr, különleges varázsa van. A falak, korlátok közelsége azonnal büntet, nincs hová kicsúszni. Gerhard Berger mondta azt Monacóról, hogy olyan, mintha egy kacsaúsztatóban kellene motorcsónakot vezetnie.
részletek