SafetyCar
Grosjean szerint az idei Pirellik borzalmasak
Romain Grosjean több szempontból is erősen megkritizálta az F1 hivatalos gumiszállítóját, a Pirellit. Szerinte az autók gyorsaságát is gátolja és a működésük is túlságosan kiszámítható, kivéve hideg állapotban.
részletekÍgy fosztott meg minket az SC a Hamilton-Vettel csatától
A Ferrari F1-es pilótájának futam végi tempóját látva akár másként is alakulhattak volna az események, ha a német a tervek szerint tudja lefutni versenyét korai bokszkiállása után.
részletekHivatalos: Állórajt jön a safety car-fázisok után
Azok után, hogy a Nemzetközi Automobil Szövetség belengette az átalakítást, mostanra biztossá vált, hogy állórajtok követnek minden egyes biztonsági autós szakaszt az F1-es futamokon.
részletekMilyen érzés nekicsattanni a safety carnak?
Egy gamer kihívta maga ellen a sorsot, és birokra kelt a biztonsági autóval.
részletekA másik nap versenyzője a Brazil Nagydíjról
Az esős interlagosi futamról Max Verstappen remeklése jut eszünkbe, pedig valaki más számára szintén ez volt az év tetőpontja: Bernd Maylandert, a biztonsági autó sofőrjét ötször is pályára küldték.
részletekSérthetetlen a virtuális biztonsági autó?
Mármint nem az F1-ben pár éve bevezetett új módszerre gondolunk, hanem a legújabb játékokban látható safety carra: az alábbi balesetválogatásban többször is nekimennek a biztonsági autónak, de…
részletekMinden biztonsági autó után állórajt jön
A Force India vetette fel a javaslatot a Bernie Ecclestone által összehívott találkozón, melyet minden csapat támogat – sajtóhírek szerint fontos változás következhet jövőre.
részletekHamilton nem érti a második megszakítást
A Brazil Nagydíj győztese szerint az első piros zászló még rendben volt, a másodikat azonban teljesen fölöslegesnek tartja – s nem is csak a Mercedes F1-es pilótája panaszkodott erre a verseny során.
részletekJövőre már verseny közben is lehet a rajt
Nem lehet többé trükközni a motorcserékkel, esőfutamokon is lesz állórajt és évente egyszer szabad sisakfestést cserélni. Íme a Motorsport Világtanács által 2017-re elfogadott új szabályok.
részletekAhol mindig bejön a safety car
Vasárnap már a 9. szingapúri F1-es futamot rendezik, s soha nem em fordult elő, hogy ne kellett volna beküldeni a biztonsági autót – nyolc év alatt összesen 12 alkalommal. Van, aki háromszor is benne volt.
részletekMégis hogyan menne a safety car gyorsabban?
A versenyzők indulatai gyakran a biztonsági autón és annak pilótáján csapódnak le. Így látja a Mercedest 17 éve vezető Bernd Maylander az őt érő kifogásokat.
részletekAzonnal bevezethetik a vizes állórajtot
A Stratégiai Csoport több fontos döntést hozott csütörtökön, többek közt arról is határoztak, hogy a lehető leghamarabb el kell törölni a safety car mögüli rajtot az F1-ben – de változik a piros zászlós szabály is.
részletek