Minimumtömeg
Rábólintott az FIA a költségcsökkentő szabályokra
A csapatok már a múlt héten megállapodtak, most pedig egy e-voksolás után az FIA Motorsport Világtanácsa is rábólintott a költséglimitet és az aerohendikepet is magában foglaló módosításokra.
részletekKubica egy csapásra parádét csinálna az F1-ből
Soha nem voltak még annyira nagyok és nehezek az F1-es autók, mint manapság, ami a lengyel pilóta szerint több szempontból is ront a versenyek izgalmán és látványosságán.
részletekA gokartban megvan, ami az F1-ből hiányzik Vettelnek
A túlsúlyos autókra panaszkodik a négyszeres világbajnok: ő inkább a „nevetséges” mértékű leszorítóerőből vágna vissza, cserébe a gokartozásban tapasztalható manőverezhetőségért. A 2022-es szabályok nem fognak segíti: két év múlva még nehezebbek lesznek a versenygépek.
részletekA nehéz autók is ártanak az F1 megítélésének?
A Renault-főnök Cyril Abiteboul nagy ellenzője a 2014 óta rendszeres minimumtömeg-emelésnek: szerinte a nézői látvány is sokat romlik a jelenlegi súlyos gépek miatt.
részletekAz F1-es pilótáknak csodát tesz néhány kiló plusz
A pilóták nem győznek hálálkodni az F1-ben bevezetett új minimumsúly miatt, aminek köszönhetően végre normálisan táplálkozhattak. Valtteri Bottas évek óta most először nem lett influenzás.
részletekMár édesség is lehet a pilóták étrendjében
Hamarosan nagy terhet vesznek le az F1-es pilóták válláról: jövőre az autóktól független minimumsúlyt szabnak meg a versenyzőknek, így a 66 kg-os Hamilton is felszedhet egy kis pluszt.
részletekDrámaian megnőtt az autók tömege az elmúlt tíz évben
Csaknem másfél mázsával nehezebbek ma a Formula-1-es versenygépek, mint 2008-ban. Paddy Lowe szerint egyenesen azt a benyomást keltik, mintha endurance-versenyekre tervezték volna őket.
részletek