Lowe
A Ferraritól tart a legjobban a Mercedes
A világbajnoki címvédő alakulat technikai ügyvezetője, Paddy Lowe szerint a maranellóiak komoly fenyegetést jelenthet rájuk nézve a 2016-os F1-es szezon során. Ez ugyanakkor motiválja is őket.
részletekAz új Mercedes is túljutott a törésteszten
A Mercedes új F1-es gépe, mely a szokásokhoz híven minden bizonnyal W07-es kódjellel lesz ellátva, túljutott az FIA töréstesztjén, így készen áll arra, hogy két hét múlva már Barcelonában körözzön.
részletekEkkor mutatkozhat be a Mercedes
A pletykák szerint a címvédők új autójának leleplezésére nem kell várni az első tesztig. Egy héttel korábban egy filmforgatás keretein belül fog először feltűnni a W07.
részletekA Mercedes sokkal nagyobb motorhangra számít
Jó hír azoknak, akik továbbra sem tudtak megbarátkozni az F1 zajával: két csendes év után 2016-ban hangosabbak lesznek az autók, mondta Paddy Lowe, a Mercedes szakembere.
részletekCsak óvatosan a nagyobb leszorítóerővel!
A Mercedes technikai igazgatója szerint nem lenne jó ötlet az F1-es autók nagy mértékű aerodinamikai átalakítása, hiszen először minden újítást hosszas tesztelések alá kellene vetni.
részletekKényelmetlen holtszezont jósolnak Hamiltonnak
A brit pilóta az évad utolsó három F1-es versenyén kikapott csapattársától, amely nem csak a közvéleményt ejtette gondolkodóba, hanem őt is - legalábbis a Mercedes technikai igazgatója szerint.
részletekNem hagyják békén Sennát és Prostot
Montoya és Raikkönen, Hamilton és Alonso, Hamilton és Button után itt van a legújabb modernkori Senna-Prost páros – természetesen Hamilton és Rosberg, akiknek ezúttal főnökük hízelgett egy kicsit.
részletekMégsem lesznek öt másodperccel gyorsabb autók 2017-től?
A Mercedes szakemberi úgy vélik, a 2017-re tervezett F1-es szabályváltozások egyes elemeit lehetetlen végrehajtani, már csak azért is, mert komoly biztonsági aggályokat vet fel.
részletekÓvatos a Mercedes, jönnek a szingapúri gumik
A Mercedesnél nem tudják, domináns hétvége vár-e rájuk az Orosz Nagydíjon, hiszen ugyanazokkal a keverékekkel kell versenyezniük, amelyeken Szingapúrban harmadik erővé silányultak.
részletekRosberg feltekerte motorját, mielőtt kiesett
A Mercedes vezetősége magára vállalta a felelősséget Nico Rosberg monzai kiesése miatt, hiszen ők engedték meg pilótájuknak, hogy magasabb teljesítményen használja a motort a futam végén.
részletekRosberg: Nem rajtam múlt, hanem a szerencsén
A német versenyző hátsó kereke 300 km/órás sebességnél robbant szét, nem képességeinek, hanem a szerencsének tulajdonítja, hogy nem csapódott be a védőfalba.
részletekMég nem dőlhet hátra a Mercedes
Hiába dominálnak idén is az F1-ben, Toto Wolff úgy véli, továbbra sem lazíthatnak, hiszen a riválisok közel vannak hozzájuk. Ráadásul Spa rögtön olyan helyszín lehet, ahol borulhat a papírforma.
részletek