Hembery
F1-Archív: Schumacher visszatér
Tiltakozó Michelin, perelő BAR, biztossá váló Magyar Nagydíj, Baumgartner szerződtetése, bizakodó Mosley és Hamilton - ezt tartogatta számunkra az F1 az elmúlt 20 évben, december 23-án.
részletekMicsoda ötlet: három F1-es bajnokság évente
A Pirelli sportigazgatója forradalmi reformot vezetne be: három külön, területi alapon szervezett bajnokságból összeálló F1-es szezont vizionál, melyek az év végén összesítve adják a világbajnokot.
részletekNem talál magának tesztautót a Pirelli
A gumicég egy olyan F1-es gépet keres, amellyel 2017-es abroncsait tesztelheti, a csapatok azonban féltékenyek, hogy egy riválisuk ezzel előnyt szerez. Akár 10 éves konstrukció is szóba jöhet.
részletekA Pirelli elárulta, hol vetik be majd az ultralágy gumikat
Az olaszok pirossal jelzett, szuperlágy gumijait hat helyszínen használják idén az F1-es csapatok, de a Pirelli szerint a jövőre bemutatkozó ultralágyakat még kevesebb alkalommal láthatjuk majd.
részletekA Pirelli kevesli az Abu Dhabi gumitesztet
A cég szerint „közel sem elegendő” a 12 órás teszt a szezonzáró után, de legalább élversenyzőktől kapnak visszajelzést. Az F1-es program vezetője a médiát is támadta, amely csak a rosszról számol be.
részletekA három kiállás volt a nyerő Interlagosban
A három dobogós egyaránt ennyiszer állt ki kereket cserélni az F1-es Brazil Nagydíjon, hátrébb azonban változatos stratégiákat láthattunk. Nico Hülkenberg is kiemelkedett egy statisztikai mutatóban.
részletekA pilóták ezúttal a pályát kritizálják
A kiszolgáló-létesítmények után a pálya melletti rázókövek és az új borítás kapták meg a magukét az F1-es pilótáktól - úgy tűnik, az interlagosi felújítások nem hozták meg a kívánt eredményt.
részletekHamilton mexikói gumit kért, de nem fog kapni
A mexikói F1-es hétvége legnagyobb tanulsága az volt Lewis Hamilton számára, hogy a mexikói pálya tapadása a jelenlegi abroncsokkal nem megfelelő – új, speciálisan Mexikóra fejlesztett gumit akar.
részletekA gumik 2-3 másodpercet is gyorsulhatnak
Ha az a cél, hogy 2017-től kezdve 5 másodperccel gyorsuljanak körönként az F1-es autók, a gumikon nem fog múlni: a Pirelli szélesebb abroncsai 2-3 szekundumot jelenthetnek egy körön.
részletekMég nem hivatalos, hogy a Pirelli marad
Bár az Orosz Nagydíjon szinte biztossá vált, hogy az olasz abroncsszállító még három évig marad a F1-ben, valójában még hónapokig nem tekinthető véglegesnek a megegyezés.
részletekEgyszer kopik, egyszer nem? - Itt a Pirelli új terve
Új hozzáállással vinne nagyobb változatosságot az F1-es szezon alakulásába a Pirelli - a cég sportigazgatója szerint nem is feltétlen szükséges, hogy minden futamra azonos minőségű gumikat szállítsanak.
részletekPirelli: Örülnénk egy rendes pályatakarítónak
Hiába nevezi magát az autósportok csúcsának, az F1 igencsak kőkorszaki eszközöket - seprűt és "humán erőforrást" használt eddig a törmelékkel beborított pálya megtisztítására - a Pirelli az amerikai példa átvételét javasolja.
részletek