Gumik
A Pirellinek megéri a Forma-1, de...
...nem biztos, hogy minden követ meg fognak mozgatni a maradás érdekében. Noha üzletileg kifizetődő F1-es jelenlétük, nekik is vannak követeléseik, például több megjelenés Ázsiában és Észak-Amerikában.
részletekHorner: Nem csak a pénz fog dönteni a gumikról
Hamarosan eldől, hogy a Pirelli vagy a Michelin lesz-e az F1 hivatalos abroncsbeszállítója 2017-től - Christian Horner szerint nem csak a pénz fog dönteni a két fél egyike mellett.
részletekCsapatok: Ne a gumigyártók diktáljanak nekünk
A Pirelli és Michelin is alaposan kifejtette már, milyen feltételekkel lennének 2017-től az F1 kizárólagos abroncsszállítói. Az istállók azonban úgy érzik, inkább az ő joguk lenne meghatározni a követendő irányt.
részletekGrosjean: A gyorsan kopó gumik jobbak
A Lotus pilótája a 2014 előtti F1-es abroncsokat preferálja, amelyek jobb esélyt adtak az előzésekre. Rávilágított arra, miért látunk kevesebb csatát a pályán mostanában.
részletekA Michelin úgy pezsdítené fel az F1-et, mint Le Mans-t
A francia gyártó továbbra is kitart elképzelései mellett, és azt ígérik, ha az F1 elfogadja, amit kínálnak, akkor sokkal izgalmasabbá teszik a sportágat, mint amilyen most.
részletekGrosjean a Nobel-díjért hajt
A francia pilóta nincs kibékülve a Michelin ötletével, azaz hogy a franciák 2017-től tartósabb gumikat akarnak az F1-ben - egy kérdésre viszont csak akkor tudna válaszolni, ha Nobel-díjat kapna érte.
részletekJövőre jöhetnek a szuper szuperlágy gumik
A csapatok kifejezték azon igényüket, hogy már 2016-tól szeretnének szélesebb kínálatot és nagyobb változatosságot kapni az abroncsoktól. A Pirellinél most elmagyarázták, hogyan is érnék ezt el.
részletekNem akarnak több előzést a rajongók?
Az Autosport megmutatta F1-es kérdőívének eredményét a csapatoknak, akik csodálkoznak azon, mennyire ellentmondásos vélemények születtek a korábbi elképzeléseket tekintve.
részletekTöbb gumikeverék érkezhet 2017-ben
Minden jelenlegi típusnak három opciója lenne pályáktól függően, azaz mást jelentene a szuperlágy Monacóban és Szingapúrban – de az átláthatóság kedvéért a Pirelli megtartaná a jelenlegi négy elnevezést.
részletekGumispórolás: Hamilton élvezi, de már Laudának is volt
Tényleg olyan púpot jelenteken az F1 hátán a gyorsan elhasználódó abroncsok, amitől mielőbb meg kellene szabadulni? Lewis Hamilton szerint a versenyzőknek, Paddy Lowe szerint pedig a nézőknek is így a jó.
részletekMégsem jönnek a nagyobb felnik az F1-be?
Az abroncsokat szállító Pirelli kételkedik benne, hogy az alacsonyprofilú gumik jelentik a sportág jövőjét. Nagyobb tömegük is amellett szól, hogy maradjanak a jól bevált kerekek.
részletek2017-re is egyetlen gumigyártót keres az F1
Az FIA hivatalosan is megnyitotta az új pályázatot azon abroncsbeszállítók számára, amelyek 2017 és 2019 között szeretnék ellátni a Formula-1 mezőnyét.
részletek