Gumi
Új rendszerrel jelöli ki a gumikat a Pirelli
Egy új szoftvert használnak, melynek lényege, hogy a lehető legizgalmasabb kombinációt állítsa össze minden F1-es hétvégére annak érdekében, hogy minél több akciót lássunk a pályán.
részletekMercedes: Van, amikor a puha jobb
Legalábbis gumiban. A címvédők F1-es csapat úgy látja, a Pirelli 2018-as palettája el fogja érni a kívánt hatást, így idén jelentős gumikopásra és változatos párharcokra számíthatunk.
részletekEzért koptak olyan lassan a tavalyi Pirellik
Szándékosan készült a Pirelli kemény keverékekkel a 2017-es F1-es szezonra, de nem azért, hogy monotonabbá tegyék a futamokat. Saját magukat akarták így bebiztosítani.
részletekVan, aki imádja, van, aki utálja Szingapúrt
A Szingapúri Nagydíj legtöbb elemében eltér a normális Formula-1-es hétvégéktől. Többségüket inkább nehézségnek élhetik meg a pilóták, mégis van, akinek egyik kedvenc helyszíne. De nem mindenkinek…
részletekSzinte minden a megfelelő abroncson múlik
A „Stop the crash” globális kampány partnereként a Continental Chassis & Safety és Tire divíziói a közlekedésbiztonság javítását és a közúti halálos balesetek számának csökkentését tűzték ki célul.
részletekPerez ismét csapattársát hibáztatja
Megint odaszólt Sergio Perez a másik Force India pilótának, Oconnak. A mexikói szerint ugyanis csapattársa mögött autózva a gumijai teljesen tönkrementek, ezért nem végezhetett jobb helyen.
részletekA Ferrari is tesztelni fog jövő hónapban
Bár a 2017-es szezon következő szezon közben rendezett gyakorlását augusztusban rendezik az F1-es Magyar Nagydíj után, a maranellóiak már június elején pályára hajthatnak egy Pirelli-gumiteszt keretein belül.
részletekLátogatás a tatabányai Bridgestone gumigyárban
A tatabányai gumigyárba legutóbb akkor tette be a lábát zsurnaliszta, mikor megnyitották. Azóta cikkíró-mentes a terület és ez nem azért van, mert a világ legnagyobb gumigyára pikkel a sajtóra, hanem mert vannak titkaik… Ezért a néhány nappal ezelőtt történt látogatáson, különösen szerencsésnek mondhatjuk magunkat.
részletekMennyit bírnak a szuperlágyak Mexikóban?
Erre a kérdésre adott választ Jenson Button. A brit veterán szerint nagyon kevés ideig alkalmasak versenyzésre a Mexikóba hozott gumikeverékek, de talán éppen ez hozhat izgalmakat a futamon.
részletekBottas elmondta a Williams gyengeségét
Valtteri Bottas árulta el, mi a legfőbb probléma a 2016-os szezonban a Williams csapatánál. Ha egy területen sikerül javítaniuk, év végén a negyedik legjobbak lehetnek a konstruktőrök bajnokságában.
részletekEzért nem teszteli a McLaren a 2017-es gumikat
Augusztus 1-én a Ferrari elkezdte, majd a Mercedes és a Red Bull folytatja a Pirelli 2017-re tervezett abroncsainak tesztelését - de miért döntöttek úgy a McLarennél, hogy ők nem vesznek részt a „kalandban”?
részletekRicciardo falként kezeli a rázóköveket
A Red Bull pilótája szerint ez egy tökéletes módszer arra, hogy a pályán tartsák a versenyzőket. Az ausztrál F1-es beszélt az időmérőről is, ahol egy jó és egy rossz döntést is hoztak a csapatával.
részletek