DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 23. hétfő

GP3

Győzelem helyett kocsit tört a Ferrari ifjonca

A Ferrari versenyzői akadémiájában nevelkedő Antonio Fuoco nem olyan rég a Scuderia F1-es versenygépét is összetörte egy szezonközi teszten, míg ma, a Hungaroringen GP3-as autójával tett ugyanígy.

részletek

Ezért lenne helye inkább KPT-nek az F1-ben

Kedden Nick Yelloly teljesítette első köreit egy F1-es autó volánjánál. Miközben boldogan adtunk hírt a brit pilóta öröméről, eszünkbe jutott, hogy honnan is indult, és miért kellene most inkább Kiss Pál Tamást látnunk a helyén.

részletek

Honnan kerülhetnek ki a jövő F1-es sztárjai?

GP2, GP3 és WSR helyett nemzeti F4-es bajnokságok az év végén egy világdöntővel, F3-as kontinensbajnokságok és egy a saját lábán álló F2 – ez lesz a jövő F1-es utánpótlás-nevelése?

részletek

GP2-es forduló az F1-től függetlenül?

Különleges helyzet állhat elő idén – a GP2 és GP3 szériák naptárába bekerülhet egy olyan verseny, amely nem Formula-1-es hétvégén zajlik. Az ok a törölt Német Nagydíj.

részletek

Az F1 fiatal versenyzőket szponzorál a GP2-ben és GP3-ban

Bizonyos országokból származó feltörekvő pilótákat a Formula-1-et tulajdonló cég anyagilag támogat. Pontosan nem lehet tudni, hogy hány versenyző és kik tartoznak a programba.

részletek

A Formula-3 bajnoka a GP3-ban folytatja

Míg Max Verstappen a héten első F1-es versenyén áll rajthoz, tavalyi legyőzője, Esteban Ocon most hozta nyilvánosságra 2015-ös terveit: csupán a GP3-as sorozat mezőnyében láthatjuk idén.

részletek

A tehetség ára – mennyibe kerül az F1-ig vezető út?

Az FIA 2017-től szigorúbb feltételekhez köti a szuperlicensz megszerzését. A cél: csak az igazi tehetségek kerüljenek be az F1-be. De mit ér az egész, ha nekik is súlyos összegeket kell kifizetniük a bajnoki címek és pontok mellé? Hogy mennyit? A végére jártunk.

részletek

Visszaszólt a Lotus kritizált pilótanője

Carmen Jorda F1-es fejlesztőversenyzőként való leigazolása nem nyerte el mindenki tetszését, a hölgy most válaszolt a kritikusoknak. Szerinte a korábbi GP3-as társakból az irigység beszél.

részletek

A Williams tartalékosa tesztelte először a GP2 új DRS-ét

Idén az F1 után a GP2-ben is bevezetik a DRS-t (légellenállás-csökkentő rendszert), melynek aktiválásával a pilóták nagyobb végsebességet érhetnek majd el az egyenesekben, növelve az előzések esélyét.

részletek

Melyik a leggyorsabb sorozat az F1 után?

Miért csak a negyedik leggyorsabb együléses széria a GP2? Mekkora valójában az LMP-autók sebessége? Hol áll a DTM a formulaautós sorozatokhoz képest? Ezekre a kérdésekre keressük a választ.

részletek

Milyennek kellene lennie az új F2-nek?

Az FIA 2016-tól bevezetésre kerülő új szuperlicences pontrendszere kapcsán a legnagyobb ellentmondásnak az tűnik, hogy a legtöbb pontot egy olyan bajnokságban lehet szerezni az F1 felé vezető úton, amely szintén csak 2016-ban fog elindulni.

részletek

Kvjat: Nem számít a kor az F1-ben

A Red Bullt és fiókcsapatát, a Toro Rossót már tavalyi is rengeteg kritika érte amiatt, hogy Danyiil Kvjatot mindössze 20 évesen, a GP3-ból egyből az F1-be emelték, míg idén a 17 éves Max Verstappen leigazolásával csak olajat öntöttek a tűzre. Kvjat önkéntes tűzoltónak állt.

részletek