Fék
A fékek óriásit fejlődtek tíz év alatt
Mélyreható vizsgálatokat végzett a Brembo, hogy az utóbbi tíz évben mennyit változott a fékezés a Formula-1-ben. Elképesztő adatokra derült fény, ettől is biztonságosabbá vált az autósport.
részletekEmiatt esik mindig vissza Lorenzo
Jorge Lorenzo háromszoros MotoGP-világbajnokként érkezett a Ducatihoz. A versenyeken jó kezdés után rendre visszaesik a középmezőnybe. A spanyol most magyarázatot adott erre a furcsaságra.
részletekAz eddigieknél is biztonságosabb a legújabb ABS
Biztonság, irányíthatóság és optimális fékteljesítmény minden körülmény között – ez csak néhány azon jellemzők közül, amelyeket a sofőrök elvárnak a fékrendszerektől. A Continental technológiai vállalat ezen elvárások mentén fejlesztette ki a harmadik generációs ABS-t (ABS3). A fejlesztés újabb lépést jelent a vállalat Vision Zero koncepciójában megfogalmazott célkitűzés felé, vagyis, hogy 2025-re csökkentse a halálos közúti balesetek számát.
részletekA Haas fejlesztéseit a fékek blokkolják?
Jó egy éve küszködik Romain Grosjean a fékekkel, képtelen velük zöld ágra vergődni, pedig már több különböző gyártó rendszerét is próbálgatták. Spában is bizonytalanok.
részletekEzért panaszkodik Grosjean annyit a fékekre
A francia pilóta vezetési stílusa sokkal jobban függ a fékezéstől, mint bárki másé – magyarázta a versenyző egykori csapatfőnöke. A múltban Raikkönen beállításaira volt szükség, hogy érezze az autót.
részletek„Ez veszélyes, a saját biztonságomért aggódtam”
Az elmúlt évben igen gyakran panaszkodott Romain Grosjean a Haas-Ferrari fékjeire, ám Bakuban az eddigieknél jóval komolyabb gondokat érzett, már a saját biztonságát kérdőjelezte meg.
részletekMagnussen máris háttérbe lett szorítva?
A napokban jelent meg a hivatalos megerősítés, miszerint az első két versenyen beugróként lehetőséget kapott Antonio Giovinazzi az idei szezonban a Haasnál kap lehetőséget szabadedzéseken. Az elosztás azonban Magnussen számára nagyon hátrányos.
részletekA Haas fékbeszállítót válthat
A Haas-Ferrari istálló oly mértékben elégedetlen a jelenlegi fékbeszállítójával, a Bremboval, hogy abban az esetben, ha a fékekkel való vesszőfutás tovább folytatódna, a Bahreini Nagydíjon már a Carbone Industrie fékeit használnák az amerikaiak.
részletekA Haas meglépi, amit régóta kellett volna
Az amerikai F1-es alakulat a tavalyi, sikeresnek mondható újoncszezonjában a fékekkel bajlódott a legtöbbet, a problémák pedig 2017-re is átgyűrűztek, ezért azt tervezik, hogy beszállítót váltanak.
részletek