Erőforrások
Fogyó egységek: Ki hogy áll motorokkal?
A szezon felén túl összegezhetjük, melyik F1-es motorgyártó milyen munkát végzett megbízhatóság terén – a Sauber lehet, hogy gyengébb motort kap a Scuderiánál, de ők megúszhatják büntetés nélkül az évet.
részletekMegnevezték a Formula-E új erőforrásait
10 csapat nyolc vadonatúj hajtáslánccal vág neki a Formula-E 2015/2016-os évadának októbertől - a Nemzetközi Automobil Szövetség zöld utat adott minden erőforrásnak.
részletekErőforrások: A Mercedesek és Nasr az „élen”
Az erőforráselemek felhasználását áttekintve aligha meglepő módon a Mercedes és a Honda jelenti a két végletet, míg a többiek közül Verstappen és Nasr áll a legrosszabbul, illetve a legjobban.
részletekMegvan Ecclestone ötletének első támogatója
Az F1 mindenható ura, Bernie Ecclestone a minap újabb ötlettel állt elő a V6-os kontra V8-as motorok ügyében, és felvetette, miért ne lehetne a kétféle erőforrás egyszerre jelen az F1-ben.
részletekSzám szerint – Eltűrt, betiltott, aztán meg kötelező!
A turbómotorok sikertörténete egészen egyedülálló kimutatásokra ad lehetőséget. Használatuk ugyanis bejárt minden szélsőséget. Kezdetben önkéntes volt, később eltűrt. 1989-től kifejezetten tilos volt turbóval menni, majd 2014-től már kötelező.
részletekGyártók: A V6-osokkal érjük el az ezer lóerőt
Bár az F1 vezére, Bernie Ecclestone szerint a V6-os hibrid erőforrások tehetnek a sportág összes jelenlegi problémájáról, a sorozatban érdekelt gyártók ragaszkodnak ehhez a motorformulához.
részletekErőforrások: Ekkora pácban a Red Bull és McLaren
Három verseny elteltével egyes F1-es csapatok már harmadik erőforráselemüknél tartanak. Talán nem olyan meglepő, kik állnak a legrosszabbul: Daniel Ricciardo és a McLarenek járnak már most nagyon közel a büntetéshez.
részletek