Steward
Bognár Viktor
AJÁNDÉK DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak Pilóták Csapatok
2020. július 4. szombat

Egyéb

Habsburg Ferdinánd pole és dobogó Monacóban

Habsburg Ferdinánd az elmúlt hétvégén debütált Monaco utcáin a rendkívül erős mezőnyt felsorakoztató Formula Renault 2.0 Eurocup széria keretein belül, ahonnét pole pozícióval és egy második helyezéssel térhetett haza.

részletek

Új versenyformátummal erősít a Red Bull Air Race

Vadonatúj versenyformátummal nyitja a 2016-os idényt a Red Bull Air Race. A változtatásoknak köszönhetően a világbajnokság idén még izgalmasabb futamokat és nehezebben megjósolható eredményeket ígér.

részletek

Mozart kerül a Mikulás helyére

A komolyzene több kutatás szerint is jó hatással van az autósokra. Angol vizsgálatok szerint a férfiak havonta átlagosan hét alkalommal borulnak ki a volán mögött ülve, míg a hölgyek háromszor. Németország volt közlekedési miniszterének, Peter Ramsauernek tulajdonított korábbi kampány szerint, Mozart csökkentheti az agresszív vezetésre való hajlamot. Egy magyar autós kampány szerint is érdemes az idén 260 éves művészt az autóban is hallgatni.

részletek

Egyedi Shell V-Power LEGO kollekció a Shell-kutakon

Az új Shell V-Power LEGO kollekció modelljei mától kaphatóak a Shell töltőállomásokon országszerte. Az összeállítás a Shell üzemanyagok két fontos alkotóelemét testesíti meg: a technológiai innovációt és a teljesítmény élményét.

részletek

Red Bull Air Race: Besenyei szerint a szerencsén is sok múlik

Újra itt a Red Bull Air Race: a világ leggyorsabb motorsportjának versenyzői a hétvégén Japánba látogatnak. A pálya mindenki számára újdonság lesz, hiszen az egymilliós nagyváros, Csiba egén most először rendeznek versenyt. A futam nagy kérdése, hogy a sorozat tavalyi bajnoka, Nigel Lamb képes lesz-e felállni abból a pofonból, amelyet az első fordulóban, Abu-Dhabiban kapott, vagy a trónkövetelők újabb csapást mérnek rá.

részletek

Avalon Park - A HELL egy újabb üzletággal bővül

Az Utazás 2015 kiállítást választotta legújabb, turisztikai beruházása bemutatkozásának helyszínéül az évek óta piacvezető energiaitaláról ismert HELL ENERGY.

részletek

Goodwood 2015 – főszponzor a Mazda

A 2015-ös Goodwood-i Sebességfesztivál főszponzora idén a Mazda lesz. Az autógyártó a központi standot foglalja majd el a világ egyik legnevesebb autós rendezvényén, saját, kihívásokat kereső szellemiségét ünnepelve, illusztris múltjának verseny-legendáival és mostani, stílusos és merész modelljeivel, melyek közül három vadonatúj.

részletek

Besenyei új motorja csak a legelső lépés

Miután összesítésben csupán a csalódást keltő 11. helyen végzett tavaly, a Red Bull Air Race 2015-ös (számára immár tízedik) idényében Besenyei Péter a nagy visszatérésre készül.

részletek

A statisztikák szerint óriásit nőtt a Ralikrossz-vb nézettsége

A 2013-as évhez viszonyítva tavaly több mint 550%-ot nőtt a Monster Energy által támogatott FIA Ralikrossz Világbajnokság televíziós közönsége, mind az élő, mind a késleltetett élő vagy összefoglaló adások tekintetében.

részletek

Nyolcadszor is Abu Dhabiban rajtol a Red Bull Air Race

Nigel Lambet, a Red Bull Air Race Világbajnokság címvédőjét többek között elődei, Paul Bonhomme és Hannes Arch próbálják meg letaszítani trónjáról a 2015-ös szezon nyitó futamán, Abu-Dhabiban.

részletek

Kamion-Eb: Új szabályok, új pontrendszer

Az FIA kiadta a Kamion Európa-bajnokság 2015-ös szezonjára vonatkozó szabályrendszert, melyben a parc fermére és az időmérő edzésre vonatkozó módosítások mellett a legnagyobb változás a pontrendszert érinti. Az alábbiakban az idén is a címvédő Kiss Norbival, valamint a fiatal Major Benedekkel kiálló Oxxo Energy Truck Race Team vonatkozó cikkét osztjuk meg olvasóinkkal.

részletek

Egyedülálló videós kampány a YouTube-on

Hétfőtől látható a YouTube-on az a videós kampány, amelyben ismert YouTuberek népszerűsítik a Microsoft Xbox One játékonzolját. Az 576 Kbyte és a Microsoft Magyarország által közösen futtatott kampány egyedülálló kezdeményezés Magyarországon, hiszen elsőként ismerték fel és használják ki a YouTube-os népszerűségét olyan tartalomgyártóknak, akik a videójátékok témakörében több százezres követőbázissal rendelkeznek és "hitelesek" a követőik szemében, így nagyobb ráhatással bírnak döntéseikre.

részletek
Olvastad már?