Allison
Ferrari: Hosszú orr, hosszú fejlesztési lista
James Allison elárulta, a Ferrari valószínűleg nem lesz képes olyan rövid és olyan hatékony orrkúppal előállni idén, mint néhány riválisuk, de az idei autótól így is rengeteget várnak: Sepang még csak a kezdet volt.
részletekFerrari: A szélcsatorna betiltása ostobaság
Egyes csapatok támogatják Christian Horner ötletét, aki az F1-es mérnökök egyik legköltségesebb eszközének betiltásával spórolna, a Ferrari azonban határozottan a másik oldalon áll.
részletekFerrari: A pályán nem tudtunk volna előzni
A Ferrarinál a helyes taktikai döntésnek tulajdonítják a Malajziai Nagydíjon szerzett győzelmet, semmint a versenytempónak, noha James Allison szerint ő voltak a leggyorsabbak a hétvégén.
részletekFerrari: Kínában megint a Mercedes lesz elöl
Szép eredmény volt a maláj győzelem, de a Ferrari tisztában van vele, hogy kicsi az esély a riválisok újbóli megelőzésére. Az SF-15T-nek egész egyszerűen kedveztek a körülmények.
részletekA Ferrari elnöke is üzent Vetteléknek
Sebastian Vettel győzelme után a cég első embere közleményben gratulált a kiváló munkát végző F1-es csapatnak és versenyzőknek. A Ferrari szakembere eközben a gumikezelésnek tulajdonította a sikert.
részletekFerrari: Még közelebb leszünk a Mercedeshez
A csapat szakembere szerint a Ferrari újra a második erő lehet az F1-es Malajziai Nagydíjon – a sepangi és ausztrál pályát összehasonlítva azt is levezette, hogy miért jósolja így.
részletekRaikkönen utolsó napjára is szűkszavú maradt
Kimi Raikkönen nem hazudtolta meg magát, és utolsó szezon előtti tesztnapján röviden értékelte munkáját - róla egészen biztosan kijelenthető, hogy nagyon szeretne már Melbourne-ben körözni.
részletekFerrari: A riválisok nem fedték fel a lapokat
Különösen egy bizonyos ellenfélre célzott Maurizio Arrivabene csapatfőnök, aki szerint az utolsó tesztig nem érdemes erőviszonyokról beszélni. Az olasz ma már Párizsban van, hogy az F1 jövőjét vitassa meg.
részletekAz új Ferrari jobban illik Raikkönen stílusához?
A finn versenyzőt tavaly elsősorban az autó vezethetősége hátráltatta, a csapat technikai főnöke szerint az idei konstrukció sokkal inkább megfelel a 2007-es F1-es világbajnok stílusának.
részletekFerrari: Szűk hátsó, hatékony hűtés, vonórúd
James Allison technikai igazgató ismertette a Ferrari idei F1-es autójának legfontosabb jellegzetességeit – az előrelépést mindenekelőtt az SF15-T hátsó részének szűkítésétől várják.
részletekNem kell aggódni a Ferrari új orra miatt
F1-es technikai főnökük, James Allison elmondása szerint ugyanis megtervezése nem jelentett nagy problémát. Sokkal inkább három kulcskérdésre helyeznek hangsúlyt.
részletekÚjabb nagy halat fogott ki a Ferrari
Ha az olasz sajtóban felmerült hírek igazak, a Ferrari munkáját az F1 elmúlt évtizedeinek egyik legnagyobb szakembere segítheti, akinek kulcsszerepe volt Schumacher dominanciájában is.
részletek