A megváltozott szabályok idénre átformálták az F1-es autók elejét, és a csapatok között máris általános elvnek számít, hogy minél rövidebb az orrkúp, annál hatékonyabb - ez tehát az oka annak, hogy többeknél is az első fejlesztések között szerepel az orr rövidített változata, így várhatóan a Red Bull is hamarosan előrukkol majd valami hasonlóval.
A Ferrari ugyan a szezon egyik legerősebb autójának tűnik eddig, de a technikai igazgató szerint ők az orral nem lesznek képesek annyit nyerni, mint mások.
„Az az őszinte válaszom, hogy tovább dolgozunk rajta” - mondta rejtélyesen, amikor a rövidebb változat esélyeiről kérdezték. „Van néhány fizikai korlátozás a töréstesztek szabályai és a kötelező energiaelnyelés révén, és ezek miatt az orrnak el kell érnie egy bizonyos hosszúságot. A mi orrkúpunknak a kialakítása pedig még inkább megnehezíti, hogy szuperrövid megoldást használjunk, és azzal is teljesítsük a töréstesztet. Még egy kicsit lehetne rövidebb a jelenleginél, de annyira bizonyára nem, mint néhány riválisunk esetében.”
Persze a Ferrarinál enélkül is rengeteg ok van az optimizmusra. „Egy zsáknyi frissítés készül a gyárban ebben a pillanatban is, amelyek a lehető leghamarabb felkerülnek majd az autóra” - folytatta Allison. „Ezt követően pedig további újítások érkeznek majd - az aerodinamikai programunk erős, és a jelenlegi aero-szabályok még mindig elég újak, így sokat várunk tőlük.”