Allison
A Ferrari most mindenkit megtart
Azok után, hogy a 2014-es szezon végén szinte az összes fontos embert lecserélték a maranellói F1-es csapatnál, úgy tűnik, hogy idén a stabilitás volt a cél: az utolsó kulcsember is aláírt 2016-ra.
részletekÚj célkitűzés a Ferrarinál
A csapat már korábban is erős volt a startoknál, fontos, hogy ezt meg tudják őrizni a belgiumi szabályváltozások után is. Technikai főnökük megfogalmazása szerint a Ferrarinak kell rendelkeznie a rajtok legjobb átlagával.
részletekHát ezt meg honnan húzta elő a Ferrari?
A vasárnapi teljesítményük láttán már arról beszélünk, milyen pechesek voltak, hogy „csak” egy szimpla győzelmet szereztek és nem kettősgyőzelmet, de emlékszünk még rá, hogyan indult a Ferrari számára a 30. F1-es Magyar Nagydíj hétvégéje?
részletekOlasz sajtó: Raikkönen marad a Ferrarinál
A rutinos finn lecseréléséről szóló találgatások közepette ilyen sajtóhírre nem számítottunk Olaszhonból. Nem csupán Kimi, hanem a Ferrari F1-es technikai igazgatójának maradásában is biztosak.
részletekAllison: Az autó nem elég jó a bajnoki címhez
A Ferrari technikai igazgatója, James Allison számos párhuzamot talált Sebastian Vettel idei két F1-es győzelme között, ám az újabb siker ellenére is úgy véli, nem lesznek harcban a bajnoki címért.
részletekRaikkönen ugyanolyan gyors, mint Vettel?
Ezt az az ember állítja, aki a Ferrari összes telemetriai adatát látja, és szorosabban együttműködik a Scuderia két pilótájával, mint bárki más: James Allison technikai igazgató. De akkor mire fel ez a nagy pontkülönbség?
részletekAllison állhat a Ferrari gyengélkedése mögött
Az F1-es Ferrarik fejlődésének vitathatatlan stagnálása miatt már vádolni kezdték a jelenleg aktív szerződéssel rendelkező, 2013-ban az olaszokhoz igazoló technikai igazgatót, James Allisont.
részletekF1-Archív: „Ha Ralf harcolni akar, megkapja”
A Schumacher testvérek a pályán és azon kívül is csatáznak, de la Rosa átlát a szitán, Mosley a Mercedes távozását jósolja, az Asiatech pedig saját autót építene. Mindezt az előző évek május 8-áin.
részletekRaikkönen autója hasonlít a korábbi Lotusokhoz
Menedzsere szerint Kimi Raikkönen annak köszönheti idei látványos formajavulását, hogy F1-es autóját ugyanúgy James Allison tervezte, mint a Lotusnál 2012-ben és 2013-ban.
részletekNem ez volt Vettel legjobb napja a Ferrarinál
A német F1-es versenyző többször is hibázott, ennek következtében pedig először fejezett be úgy versenyt a Ferrarinál, hogy nem állt dobogóra. A csapat technikai igazgatója, James Allison értékelte produkcióját.
részletekA Ferrari csalódott az eredménnyel
A csapat kisajátította volna a második rajtsort, de míg Sebastian Vettel harmadik lett, az utolsó gyorskörére panaszkodó Kimi Raikkönen csak a hatodik pozíciót szerezte meg a kínai F1-es kvalifikáción.
részletekA dinoszauruszokról vitáznak a csapatok
Pár hete a Force India vezetőségétől olyan vélemény érkezett, miszerint be kellene tiltani az F1-ben az „elavult” szélcsatornák használatát. A rivális technikai vezetők szerint sületlenségeket beszél a csapat.
részletek