Üzemanyag
Új fronton háborúzik a Ferrari és a Mercedes
Az F1-es csapatok üzemanyagpartnerei között is kiélezett csata folyik, de eddig ezt csak a gyárakban folytatták. Most azonban a Petronas szóban is felvette a harcot a Shell ellen.
részletekAz ezredfordulós generáció az üzemanyag-hatékony járművekre szavaz
Az európai ezredfordulós generáció környezetbarát jövőt szeretne kialakítani, és ennek elősegítése érdekében a fenntartható járművek által nyújtott előnyök érvényesülését szeretné látni.
részletekKét üzemanyagszenzor közül választhatnak a csapatok
Több F1-es csapat is bajlódott a hibás üzemanyag-szenzorokkal az elmúlt évben, az FIA most két lehetőséget is felajánl nekik, hiszen egy új gyártó terméke is szabad utat kapott.
részletekKanadában kiderül, trükköztek-e a csapatok az üzemanyaggal
A montreali F1-es pálya érzékeny a motorteljesítményre, ez az első helyszín, ahol igazán szembetűnő lehet, trükköztek-e a csapatok, még mielőtt az FIA szigorított az átfolyás ellenőrzésén.
részletekSzigorodik az F1-es autók üzemanyag-áramlása
Több külföldi szakportál is arról számol be, hogy az FIA a minap eljuttatott az F1-es csapatokhoz egy új direktívát, amelyben pontosabban meghatározzák, mit szabad és mit nem az üzemanyag-áramoltatás kapcsán.
részletekAudi e-diesel: a jövő üzemanyaga
Újabb hatalmas lépést tett az Audi az új, szén-dioxid-semleges üzemanyagok fejlesztésének területén: A drezdai kísérleti üzemben elkezdődött a szintetikus Audi e-diesel üzemanyag termelése.
részletekMegszorongatja az FIA a Mercedest és Ferrarit?
Az üzemanyag-átfolyásra vonatkozó F1-es szabályok már tavaly is nagy visszhangot keltettek, idén a mérési rendszeren szigorítana az FIA, amely miatt a Mercedes és Ferrari aggódhat.
részletekNem az F1 dolga a bolygó megmentése
„Egy teljes világbajnoki szezon kevesebb üzemanyagot fogyaszt el, mint egyetlen tengerentúli repülőjárat” – nyilatkozta David Coulthard, aki szerint túlzásba vitték a „zöldséget”.
részletekAndretti: Ne legyen üzemanyag-takarékosság!
Mario Andretti, 1978 F1-es világbajnoka a Twitteren adta közre véleményét a sportágba tavaly bevezetett üzemanyaglimitről, mely 100 kg-ban maximalizálta a felhasználható mennyiséget.
részletekFejezetek az F1 történetéből: A hűtött benzin
Történetünk 1984-ben kezdődik, amikor a F.I.S.A, tehát az autósport irányítótestülete betiltotta az F1-es versenyeken az újratankolást, és 540 kg-os minimumsúlyt írt elő az autóknak.
részletek