Az autó az utolsó pillanatban készült el, mert a csapat nagyon odafigyelt legapróbb részletre is, viszont így is került egy apró porszem a gépezetbe. A Lada rövid áttétele mellé 14”-os kerekek kerültek fel, így a maximális végsebesség 150 k/h lett.
A nevezési zárlat előtt több Challenges kategória társ is úgy volt, hogy nem vesz részt a versenyen, ám az utolsó pillanatban többen is beneveztek. „Boldogok vagyunk, hogy az ORC kétkerekes autósait nem ijesztette meg a veszprémi murva verseny, és 1.5x-es pontokért tudtunk csatázni” - kezdte az értékelést ifj. Kanyik Antal.
Egyedüli Ladásként a nagy motoros BMW-k ellen eleinte sok remény nem volt a jó eredményre, de az időjárás viszontagságainak köszönhetően tartogatott meglepetést a véghajrá. „Jól éreztük magunkat, jó volt hangulat és az autó is kibírta az év legnehezebb versenyét. Nagyon vártuk az esőt, mert így nem jön ki annyira a lóerő különbség, és az utolsó gyorson ez valamennyire be is igazolódott, hiszen egy helyet előrelépve végül a kategória harmadik helyen végeztünk” - tette hozzá Juli.
Az ötödik gyorsasági szakasz belső felvétele:
Ezzel az eredménnyel Anti és Juli megtartotta a bajokságban a harmadik helyét.
A folytatásra vannak tervek és ötletek is, de mivel a Székesfehérvár dátuma módosult egy héttel, ezért Anti és Juli sűrű program elé néz július utolsó hétvégéjén. „Apunak ezen a hétvégén lesz az esküvője, és minden esetben a család az első. Ha sikerül rohanás nélkül megcsinálni a tréninget és az előkészületeket, akkor szeretnénk ott lenni a versenyen is. Van rá esély, hogy a Punto elkészül erre a versenyre, ha viszont nem a Lada várja a folytatást” - zárta a beszélgetést Anti.