DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. április 26. péntek
Rali

Sajtós-Diósi felpörögve várják a szezonnyitót

Már hetek óta március utolsó hétvégéjét várja a Sajtós Dénes, Diósi János duó. A srácok egy nagyon hosszú pihenő után térnek vissza a rally pályákra, ahol nem csak az autójuk, de a bajnokság is új lesz számukra.

Nagyon sok idő telt el a tavalyi ózdi verseny óta, ahol a csapat elhatározta, hogy dobja a Civic Maxi projektet, és egy új autó vásárlásába vág bele. Az elmúlt években kialakított kapcsolatoknak köszönhetően a választás egy Honda Civic Type-R-re esett, amivel a Rallye 2-es Bajnokságban keresik az új kihívásokat.

sajtos_eger_rallye_elozetes_02



„Készen állunk, hogy Egerben megmutassuk az új autónkat” - mondta Szilágyi Tamás, a csapat koordinátora.

Akár milyen simának is látszódik, hogy valaki vásárol egy új autót, és rallyzni kezd vele, nem olyan egyszerű történet. Rengeteg időre, pénzre van szükség ahhoz, hogy az autó olyan legyen, amilyennek azt szeretnék. Így van ez a csapatnál is, akik az N csoportos Hondát P csoportosra alakították. Az autó még nincs teljesen készen, mert nem érkezett meg hozzá minden alkatrész időben, de ez nem gátolja a srácokat, hogy ott legyenek a 2015-ös szezonnyitó egri versenyen.

„Nem érkezett meg minden alkatrész az autóhoz, de Egerben ezekből használjuk az utcai, úgymond fél-verseny alkatrészeket. Az autót P13 kategóriába építettük meg, így több A-s alkatrész is beépítésre került” – folytatta a beszélgetést Sajtós Dénes a pilóta.

A versenyen utoljára 2013-ban indultak, ahol technikai probléma miatt nem látták meg a célt. Most viszont másra készülnek, mert a csapat célja nem változott.

„Egyértelműen az a célunk, hogy célba vigyük az autót, és a lehető legjobb eredményt megszerezzük. Ez nem lesz egyszerű, hiszen a kategóriánk az egyik legnépesebb Rallye 2-es kategória. Szinte mindenki itt lesz az ex Rali-Túrás kategória társak közül, de így még izgalmasabb a versenyzés” - zárta a beszélgetést Szilágyi Tamás.

Dénes már nagyon pörög, egyre jobban várja, hogy mehessen az autóval. A munka mellett minden szabad idejét az autóban tölti, és Dióval együtt várja a vasárnapi rajtot. A 2015-ös Rallye 2-es egri szezonnyitó versenyen a csapatokra hat gyorsasági szakasz és 79 kilométer versenytáv vár.

Ha ismerőseid figyelmébe ajánlanád a cikket, megteheted az alábbi gombokkal: