Csütörtökön reggel érkezett a csapat Csehország dél-keleti régiójába Zlín városába, ahol az idei szezon nyolcadik Európa bajnoki futamának mezőnyét látták vendégül, az egykori északi szomszédaink. A szervizpark építéssel és a gépátvétellel kezdet a csapat, miközben ifj. Érdi Tibor és Papp György a pályákat járták be. Sajnálatos módon már itt érződött, a rendezők nem túl nagy vendégszeretete, valamint az, hogy nem nagyon kedvelnek minket, Magyarokat, ami az egész hétvégén érezhető volt.
Talán a versenyirodán, és a gépátvételen volt egy-egy olyan ember, aki beszélt angolul, de a sportbírók közül szinte egy sem, ez egy kicsit nehezítette a munkát. A versenyt megelőző hetekben a lengyel versenyen tapasztalt nyomaték hiányt próbálta kiküszöbölni az autót felkészítő Holland csapat, amit sajnálatos módon a pénteki szabadedzésen tapasztalva, nem sikerült nekik megoldani. Ifj. Érdi Tibor és a csapat értetlenül állt a dolog előtt. A kvalifikációs szakaszon ugyan még csak egy hajszál választotta el az olasz párostól a fiúkat, de sajnos a rendes szakaszokon a későbbiekben látszott, hogy ezen a hétvégén sem lesz teljesen versenyképes a csapat, egy ilyen gyenge autóval. Pénteken este rengeteg nézővel, óriási show-val kezdetét vette az igazi száguldás egy városi gyorsaságival, ami általában Tibi kedvence, de sajnos már itt sem tudott partyban lenni, az Olasz vetélytárssal. Szombaton 8 gyorsasági szakaszt jelöltek ki a rendezők szenzációs, de autógyilkos pályákon.
Az Érdi Rallye Team csapata a hatodik gyorsaságin sajnálatos módon feladni kényszerült a versenyt, a hibát anyagfáradás okozta, eltört a kihajtástengely, ugyan az autó a saját lábán gurult be a szervizparkba, de nem volt alkalmas tovább a versenyzésre. A szerelők azonnal neki álltak az autó talpra állításának, de a „Murphy” törvény közbe szólt. Az az alkatrész, amiből általában kettő szokott lenni a buszban, ezúttal Budapesten pihent a műhelyben. Nem volt más választás, elindult a csapat sofőrje haza az alkatrészért, igaz Budapestről is elindultak szembe, hogy minél hamarabb neki tudjon állni az amúgy, nagyon jó szervizcsapat az MR Racing. Hajnali fél ötkor az autó begurult a parkfermébe, és így másnap azaz vasárnap reggel a szuper rally szabályainak megfelelően újra elindulhatott a páros. A szuper rally értelmében kétszer hat perc büntetést jár, mivel kettő gyorsaságit hagytak ki, így ifj. Érdi Tibor és Papp György több, mint tizenhárom perc hátránnyal kezdte meg a második napot.
Vasárnap este Zlín városának főterén felállított dobogón volt, azért ok az örömre, hiszen az ERC2-es kategóriában ketten értek célba, így a nagy hátrány ellenére is járt az ezüstérem a csapatnak, és az a bizonyos 24 Európa bajnoki pont!