A Szingapúri Nagydíj egyik legfontosabb eseményére csak a felvezető kör kezdetéig kellett várni: Nico Rosbergnek problémái adódtak autójával, és el sem tudott indulni a második rajtkockából. A világbajnoki éllovas autóját be kellett tolni a bokszba, s csak innen eredhetett a többiek után a startnál. A rajtrácsra mindössze húsz autó állhatott fel, Kamui Kobayashi Caterhamje ugyanis még a felvezető körön megadta magát.
A rajtnál Hamilton megtartotta a vezetést, a két egymással csatázó Red Bullt viszont Fernando Alonso próbálta kívülről előzni, ám nem tudta bevenni az egyes kanyart, így kénytelen volt visszaadni a pozíciót - igaz, csak Vettelt engedte el, Ricciardót nem. Hamar világos lett az is, hogy Rosberg autójával súlyos problémák vannak, hiszen Max Chilton Marussiáját is alig tudta megelőzni, majd beragadt Ericsson Caterhamje mögé.
A német az első bokszkiállása után nem is tudott visszatérni a pályára, így biztossá vált, hogy Hamilton egy győzelemmel átveheti a vezetést a bajnokságban. A brit mögött Alonso ugrotta át Vettelt egy elévágással, ám hamarosan felborult a taktika, ugyanis pályára kellett küldeni a safety cart. Egy előzést követően Sutil húzta rá autóját Perezére, akinek első szárnya meglazult, majd az autó alá esve darabokra robbant. A pályát beterítette a törmelék, így következett egy meglehetősen hosszú takarítási szakasz.
A Ferrarik kereket cseréltek a biztonsági autós fázis során, a legtöbben viszont nem, sokan egy meglehetősen hosszú utolsó etappal akarták teljesíteni a futamot. Hamilton máshogy döntött: az újraindítás után brutális tempóval kiautózott egy kis híján egy kiállásnyi előnyt Vettellel szemben, majd utolsó kerékcseréje után könnyedén meg is előzte őt. Alonso és Ricciardo szorosan követték Vettelt, de a sorrend változatlan maradt a leintésig.
Az ötödik helyet Felipe Massa simán behúzta, mögötte viszont komoly csata zajlott egészen az utolsó körig a 6-10. helyért. Jean-Eric Vergne kései kerékcseréjének köszönhetően komoly tempófölénybe került a két Force Indiával, Raikkönennel és Bottasszal szemben, és úgy is megszerezte a hatodik helyet, hogy a futam során is kapott egy öt másodperces büntetést, majd utólag még öt másodpercet adtak hozzá az idejéhez - utóbbi eset különösen véleményes volt.
A hosszú, 30 kör feletti etapokat teljesítő pilóták közt a sorrend az utolsó pillanatig változott, végül Valtteri Bottas járt a legrosszabbul: a hatodik helyét sokáig őrző finn valósággal kizuhant a pontszerzők közül a legutolsó körben. Végül Perez lett a hetedik, és mivel Hülkenberg is pontot szerzett, a McLaren visszaesett a hatodik helyre a konstruktőri összetettben.
A futam végeredménye:
1.
Lewis Hamilton
Mercedes
2:00:04.795
2.
Sebastian Vettel
Red Bull - Renault
13.534
3.
Daniel Ricciardo
Red Bull - Renault
14.273
4.
Fernando Alonso
Ferrari
15.389
5.
Felipe Massa
Williams - Mercedes
42.161
6.
Jean-Eric Vergne
Toro Rosso - Renault
56.801
7.
Sergio Perez
Force India - Mercedes
59.038
8.
Kimi Raikkönen
Ferrari
1:00.641
9.
Nico Hülkenberg
Force India - Mercedes
1:01.661
10.
Kevin Magnussen
McLaren - Mercedes
1:02.230
11.
Valtteri Bottas
Williams - Mercedes
1:05.065
12.
Pastor Maldonado
Lotus - Renault
1:06.915
13.
Romain Grosjean
Lotus - Renault
1:08.029
14.
Danyiil Kvjat
Toro Rosso - Renault
1:12.008
15.
Marcus Ericsson
Caterham - Renault
1:34.188
16.
Jules Bianchi
Marussia - Ferrari
1:34.543
17.
Max Chilton
Marussia - Ferrari
1 kör
-
Jenson Button
McLaren - Mercedes
Kiesett
-
Adrian Sutil
Sauber - Ferrari
Kiesett
-
Esteban Gutierrez
Sauber - Ferrari
Kiesett
-
Nico Rosberg
Mercedes
Kiesett
-
Kamui Kobayashi
Caterham - Renault
Nem indult