- 1,6 másodperc: ennyi idő alatt lassul le 100 km/h sebességről állóhelyzetbe
- 4,9 másodperc: ennyi idő alatt gyorsul fel állóhelyzetből 190 km/h-ra
- 18,5 psi: egy F1-es gumiabroncs átlagos nyomása (1,28 bar)
- 10 kg: egy F1-es Pirelli abroncs tömege
- 87,75 kilojoule: a becsapódási energia, amit az autó orrának ki kell bírnia az FIA töréstesztjén. Ez az energiamennyiség elegendő lenne arra, hogy egy 25 km/h sebességgel közeledő, négytonnás elefántot megállítson
- 90 °C: az abroncs működési hőmérséklete
- 130 dB: az E20 motorjának - 2,4 literes, V8-as RS27-2012 - zaja
- 500 °C: a kuplung működési hőmérséklete
- 640 kg: az autó minimumtömege
- 900 °C: a kipufogógázok hőmérséklete, amikor az autó teljes gázzal halad
- 1100 °C: a féktárcsák működési hőmérséklete
- 1500: a motor mozgó alkatrészeinek teljes száma
- 4000: a motor alkatrészeinek kerekített száma
- 30 000: az E20 összes alkatrészének száma
- 250 000: az összes munkaóra, amit az E20 tervezésére fordítottak