A csapatok mindenekelőtt dolgozni fognak - az előttünk álló négy hétből kettő hétig szigorúan állnia kell a munkának a gyárakban, abban viszont biztosak lehetünk, hogy a többi időt alaposan kihasználják majd az autó további fejlesztésére.
A pilóták általában egy-két nyaralást is beiktatnak ebbe az időszakba, most pedig az a luxus is megadatik nekik, hogy némi extra súlyt is felszedhetnek - a FRIC felfüggesztés használaton kívül helyezésével ugyanis néhány kilóval könnyebbek lettek az autók, így némileg enyhült a pilótákat szorító súlykorlát.
"Jó lehetőség lesz ez arra, hogy fitten tartsuk magunkat, én felszedek néhány kilót - persze nem zsírt, hanem izmot -, hogy fizikálisan és mentálisan is erősebben érkezzek vissza a szünetről" - mondta Lewis Hamilton.
"Ez a szünet mindannyiunknak jól jön. Ilyenkor próbálunk kikapcsolódni, és elterelni a gondolatainkat a versenypályáról" - mondta Sebastian Vettel, majd vicces hangvételre váltva hozzátette, a csapata számára viszont talált feladatot a nyárra is: "örülnék, ha beugranának a Mercedes gyárába."
A La Gazzetta dello Sport értesülései szerint eközben a csapatok vezetőségei sem fognak tétlenkedni, hiszen néhány gyűlés áll előttük a következő napokban. Csütörtökön az istállófőnökök Londonban találkoznak, majd szombaton Niki Lauda és Luca di Montezemolo fognak leülni egymással. Mindkét összejövetel fő témája a sport népszerűségének javítása lesz. A Ferrari a lap szerint tovább folytatná kampányát a szabadabb technikai szabályok, a motorbefagyasztás enyhítése és a tesztek számának növelése érdekében. Emellett a Gazzetta szerint egy olyan javaslat is megvitatásra kerül, amely a pénteki napok leggyorsabb versenyzőjét is ponttal jutalmazná.