Az idei rádiókorlátozások nagyon szigorúan szabályozzák, hogy a csapatok milyen információkat közölhetnek pilótáikkal a futam során és nem csak rádión, de bokszutca falán kilógatott táblákon sem. A szabállyal nem mindenki ért egyet, mindenesetre az FIA egyértelművé tette, hogy árgus szemekkel fogja figyelni a történéseket és nem riad vissza a büntetésektől sem, ha arra van szükség.
A héten a Ferrari ellen folytak vizsgálatok, mert a "3.2-LFS6-P1" feliratú táblát mutatták be, amelyet egy rivális csapat szerint kódolt üzenetnek szántak és panaszt tett - az eset az Autosport.com szerint még Melbourne-ben történt, nem pedig Bahreinben. Charlie Whiting szerint több csapatnak is problémái voltak a futam során az üzemanyag-felhasználás kalkulálásával, ráadásul a piros zászló is különleges helyzetet teremtett, így a csapatok átadhattak bizonyos információkat, amelyeket egyébként nem tehettek volna meg.
A konkrét esetnél Sebastian Vettelnek az egységes elektronikai rendszerrel adódtak gondjai, ezért volt szükség a táblára és az azon bemutatott információra. Ezeket az FIA külön engedélyezte az olaszoknak, akik így nem sértettek szabályt, tehát büntetésre sem számíthatnak.
Ugyanakkor az is kiderült, hogy nem csak a Ferrarinál, de több más csapatnál is voltak gyanús üzenetek a táblákon - Charlie Whiting úgy fogalmazott, hogy ismételt eseteknél vizsgálat és büntetés várható.