Sokakban még elevenen él, mekkora csodával kezdte 2015-ös szezonját az Ausztrál Nagydíjon a Sauber: miután az előző évben egy pontot sem szereztek, a hétvégét pedig a Giedo van der Gardéval való pereskedés uralta, Felipe Nasr ötödik hellyel mutatkozott be a királykategóriában, Marcus Ericsson pedig nyolcadik lett, ami a mai napig legjobb helyezése. Egy évvel később nyoma sem volt a remeklésnek Ausztráliában.
„Összességében nehéz verseny volt ez számunkra, küszködtünk a sebességgel a riválisainkhoz képest” – kezdte beszámolóját nagydíjáról Felipe Nasr, aki végül a 15. helyen ért célba, egyedül Pascal Wehrlein Manorját megelőzve. „A verseny során világos volt, hogy nem tudom az előttem levők tempóját tartani. Ami jó, hogy sikerült értékes adatokat gyűjtenünk a C35-ről, és minden részletet ki kell elemeznünk, hogy megtaláljuk az autóban rejlő teljesítményt. Különböző területeken kell fejlődnünk, és úgy gondolom, sok munka áll még előttünk.”
Csapattársa, Marcus Ericsson célba sem ért. A piros zászlós megszakítás során a szerelők elkövettek egy szabálytalanságot, mivel a 15 másodperces jelzés után is dolgoztak még az autón. A svéd pilóta áthajtásos büntetést kapott, majd később, a 39. körben a jobb hátsó gumin észlelt vibráció miatt feladta a melbourne-i futamot.
„Nem volt egy jó nap. Miután a verseny félbeszakították, gondom támadt az egyik gumimelegítővel a bokszutcában, amelyet nem lehetett olyan gyorsan eltávolítani, mint általában, ezért áthajtásos büntetést kaptam. Miután a verseny folytatódott, úgy éreztem, hogy valami baj van a bal hátsóval, ezért a garázsba mentem. Az ilyen dolgok megtörténnek. Meg fogjuk vizsgálni, hogy a következő versenyhétvégén Bahreinben jobb formában legyünk” – idézi a csapat sajtóközleménye Ericssont.