Pár napja Massimo Rivola azt nyilatkozta, hogy a technikusok kiváló munkát végeztek az új Ferrari-motorral kapcsolatban, hogy "levadásszák" a Mercedest, azt pedig reméli, hogy a karosszéria is versenyképesebb lesz, mint a múltban. Nézzük hát, hogy mi is változik a Ferrari-motorral kapcsolatban erre az idényre. Íme a Motorsport.com ábrája:
Az intercooler mérete erre az idényre növekszik, több levegőt biztosítva a motornak - az eszköz két részre oszlik. Az MGU-K (energia visszanyerő) rendszer lekerül az autó bal oldalába - oda, ahol mindenki más is használta eddig. Az olajteknő alacsonyabb és szélesebb lesz - ennek súlyelosztási okai vannak. Ezen felül a kuplung is más helyre kerül, idéntől már a váltóházon belül kap helyet.
Emellett természetesen a karosszéria is változik, a legszembetűnőbb a rövidebb orr, de többek között a felfüggesztéshez is hozzányúltak, ez idéntől már tolórudas lesz húzórudas helyett.