Az ősz slágertémája a Red Bull csapatait övező motormizéria - bár eddig úgy tűnt, hogy a Ferrari vonakodik a partnerkapcsolattól, a Mercedes pedig egyenesen elzárkózik tőle, Christian Horner szerint még mindkét gyártóval folynak a tárgyalások. Könnyen lehet, hogy maga Dietrich Mateschitz sem gondolta komolyan a kiszállást, de a fenyegetése elég volt ahhoz, hogy a Mercedes mérsékeltebben átgondolja a helyzetet - talán ennek köszönhető, hogy Toto Wolff már nem csak favorizálja a három autós csapatok ötletét, hanem ezzel együtt azt szeretné, ha a Red Bull gárdái is a Forma-1-ben maradnának.
„Ha egy csapat távozik - és nemrég ez szóba is került a Lotus esetében -, akkor a harmadik autók jelenthetik a megoldást a mezőny kitöltésére” - idézte a Mercedes motorsport-igazgatóját az Autosport. „Számomra ez nagyon izgalmas ötlet. Azt szeretném, hogy a Red Bull maradjon, és a harmadik autókkal 27-28-ra növeljük a mezőny létszámát, fiatal versenyzőkkel ezekben az autókban. De ez csak B-terv, az elsődleges célunk, hogy a sportágban tartsuk őket” - tette hozzá az osztrák, szavaiból pedig leszűrhető, hogy talán mégis gondolkozik a Red Bull kisegítésén.
Wolff elismerte, együtt érez a Red Bullal, de hozzátette, hogy a saját csapata teljesítményét kell először figyelembe vennie. „Nem csukhatjuk be a szemünket, hiszen versenyképes környezetet kell teremteni, versenyképes csapatokkal. A Red Bull divatos márka, és jót tesz az F1-nek, de olyan sportágról van szó, ahol magadat és a csapatodat kell előtérbe helyezni. Így ha döntésre kerül a sor, akkor a sportág, vagy saját érdekeidet tarthatod szem előtt - számunkra egyértelmű, hogy a saját versenyképességünk a legfontosabb.”
A hatalmi pozíciókat figyelembe véve Ecclestone szava a döntő, de Wolff szavai alapján nem lehet kizárni egy olyan megegyezést, melyben garantálják, hogy a Mercedes versenyképes motorokat szállít a Red Bullnak, a harmadik autók engedélyezéséért cserébe…