A közvetítések óráinak száma is hatalmasat nőtt, a TV-csatornák több mint 3982 órányi World RX adást adtak le, amivel 444%-os növekedést generáltak az elmúlt szezonban.
Egy korábbi beszámoló szerint, amivel a sportmarketing egyik élvonalbeli cége, a Repucom rukkolt elő, az áll, hogy a TV-s nézettség tulajdonképpen minden régióban óriásit nőtt, köszönhetően annak, hogy nemcsak Dél-Amerikában követhetik a rajongók a FOX Sports-on keresztül, de Amerikában és Közép-Európában is szinte teljes a lefedettség a BeIN-nek köszönhetően, ahol tavaly először sugározták a World RX-et. Valamint azzal, hogy már összesen 58 csatorna közvetíti a szériát, a kombinált háztartások száma (akik követhetik a World RX-et) is közel megduplázódott 2014-ben.
A World RX svédországi futamai hozták a legnagyobb érdeklődést. Világszerte 3,3 millióan nézték a futamok közvtítéseit, majd a svédet követi a törökországi verseny, amit több mint 2,5 millióan láttak. Összesen 11,4 milliós nézőseregével Európa vitte a prímet a ralikrossz-kedvelő kontinensek sorában.
A bajnokság közösségi oldalain is óriási növekedést láthattunk, a Facebook oldal like-ok száma 12 hónap alatt 348%-os növekedést ért el. Twitteren a követők száma 202%-kal nőtt, miközben az Instagram bebizonyította, hogy mindegyiket le tudja körözni, és 900%-os növekedést produkált. Az eseményenkénti átlagos elérés is 430.000-ről 6,7 millióra nőtt 2014-ben.
Azonban nem csak digitális téren mutattak fel sikereket. 2014-ben a versenyek látogatóinak száma is 130%-kal nőtt, és összesen 112 különböző Supercar pilóta nevezett be a csatára.
A World RX ügyvezető igazgatója, Martin Anayi hozzátette: „A legutóbbi World RX statisztikák gyors növekedést demonstráltak, különösen a digitális platformjainkat tekintve. A televíziós nézettség terén is óriási növekedést tapasztaltunk alig 12 hónap alatt, de 2015-re az lesz a fő célunk, hogy még több csatornán legyen elérhető a World RX. Kezdésnek remek eredményeket értünk el, de tovább dolgozunk azon, hogy még tovább fejlesszük a bajnokság profilját.”