Mi a közös Jean-Eric Vergne-ben, Kevin Magnussenben és Max Chiltonban? 2014-ben még mindannyian a Formula-1-ben versenyeztek, idén kiszorultak a mezőnyből, a pletykák pedig mindhármukat szóba hozták az Indycarral. Nagy részük persze továbbra is csak szóbeszéd maradt, a legkézzelfoghatóbbnak Max Chilton tervei tűnnek, aki a Carlin csapattal – melyhez családi kötelék is fűzi édesapja révén, aki az istálló elnöke – 2016-ban debütálna a szériában.
Luca Filippi, aki nagy sikereket ért el a Formula-1 utánpótlás-bajnokságaiban, 2011-ben a GP2 és AutoGP szériákat is második helyen zárta, a CFH Racing versenyzője lesz az utcai és épített pályákon: az előző két évben már felbukkant időről időre a szériában. Jó eséllyel csatlakozhat hozzá egy korábbi riválisa, Stefano Coletti, aki az elmúlt négy szezont a Formula-1 előszobájában, a GP2-ben töltötte, futamokat nyert tavaly is, a száguldó cirkusz helyett azonban inkább Amerikába vágyik.
„Itt akarok versenyezni idén. Még nem tudom, melyik csapat lesz, de munkát akarok találni” – mondta az Indycar hivatalos oldalának a 25 esztendős monacói pilóta. „Már régóta az Államokba akartam jönni versenyezni. 2008-ban már összecsomagoltam, de végül nem jött össze, mivel a szerződésem aláírták (az F3-ban), a menedzsmentem pedig azt akarta, hogy egy kicsit még maradjak Európában.”
Coletti a Schmidt és KV Racing csapatok autóit tesztelte, mindkét istállónál kiadó még egy-egy hely. Esélye utóbbi brigádnál lehet, Sebastien Bourdais oldalán. „A csapatnál mindenkire jó benyomást tett Stefano” – nyilatkozta Steve Moore, a KV Racing Technology ügyvezetője. „Profi, elszánt, és intelligens. Habár nincs sok tapasztalata az autóval, jó érzéke van ahhoz, mi tesz gyorssá egy versenygépet.”