Ezt megelőzően az autó minden elektromos-, elektronikus-, hűtő- és hajtás rendszerét, és az akkumulátort is külön-külön tesztelték, és a zágrábi versenypályán kapcsolták össze első alkalommal az autó minden alkotóelemét, és először tesztelték azok közös működését . Az eredmények nagyon bíztatóak voltak a CUPRA csapat számára, és a tesztnapok során a versenypálya hőmérsékleti feltételei megerősítették, hogy a CUPRA e-Racer készen áll megfelelni a verseny kihívásainak.
Az első újratölthető túra autó
A teljesen elektromos túra versenyautó akkumulátor csomagja 6 072 kör alakú cellából áll, ami 9 000 mobil telefon akkumulátorának felel meg. Ezekkel a mutatókkal az e-Racer autó teljesen megfelel az új E-TCR-en, az elektromos túra autók versenyén történő indulás feltételeinek.
A tesztek során felhalmozott adatokat tovább hasznosítják majd a rendszerek finomítására annak érdekében, hogy a figyelmet a következő időszakban a gépkocsi teljesítményére összepontosíthassák.
A SEAT kutatásért és fejlesztésért felelős alelnöke, Dr. Matthias Rabe a tesztekkel kapcsolatban elmondta, hogy "a CUPRA e-Racer-rel mi a versenyzés egy következő szintjére kívánunk lépni, mellyel be tudjuk bizonyítani, hogy képesek vagyunk újraértelmezni az autósportot, és újabb sikereket tudunk elérni. A motorsport a CUPRA egyik központi eleme, és büszkék vagyunk a csapatra, amely ezt az elektromos túra versenyautót megalkotta."