DIGITÁLIS MAGAZIN Pontállások Versenynaptárak
2024. december 22. vasárnap

Elektromos

Gasly kis híján el sem tudott rajtolni, Albonnak pedig nagy köszönetet mondott

Hiába szerzett jó rajthelyet, csak a bokszutcából rajtolhatott az AlphaTauri ismételt műszaki hibája miatt. Utána azonban álomszerűen alakult a futama, Albon vonata is a kezére játszott.

részletek

Vettel szerint az F1 jobbá tehetné a világot

A német szerint a Formula-1-nek nem kellene teljesen elektromossá válnia, mert a csúcskategória szükségletei nem azonosak a mindennapokéival, azonban az F1-nek komoly felelőssége lehet a jövő kapcsán.

részletek

Mint egy elektrosokk: Ford Pro Electric SuperVan

A Ford új fejezetet nyit a legendás SuperVan sorozat történetében, bemutatva az ultranagy teljesítményű Ford Pro Electric SuperVan modellt a Goodwood Festival of Speed rendezvényen.

részletek

ENYAQ COUPÉ iV – Az elektromos mobilitás legelegánsabb formája

Sikeres piaci bevezetését követően elegáns kupéval bővíti ENYAQ iV modellsorozatát a Skoda, emellett egy sportos RS-változat is megjelenik a kínálatban. Az új Skoda ENYAQ COUPÉ iV érzelmekben még gazdagabb formavilága és sportos vonalvezetése ellenére is bőséges térkínálattal és 570 literes csomagtartóval érkezik. 0,234-es légellenállási tényezője (cw) az ENYAQ iV változaténál is kedvezőbb, ami felszereltségtől függően mindennapos használatra is kiválóan alkalmas, a WLTP-menetciklus szerint akár 545 kilométer*** maximális hatótávot is lehetővé tesz. Az ENYAQ COUPÉ iV kétféle akkumulátormérettel, hátsó- vagy összkerékhajtással, illetve 132 kW* és 220 kW** között – utóbbi az ENYAQ COUPÉ RS iV számára – négy különböző teljesítményszinten jelenik meg a palettán. Utasterében az ENYAQ iV belteréből ismert Design Selection összeállítások váltják fel a hagyományos felszereltségi szinteket.

részletek

Az Opel teljesen elektromos lesz, belép a kínai piacra, a Manta-e pedig valósággá válik

Hamarosan már csak a tisztán elektromos autókra fog figyelni a német gyártó, Kínába pedig teljesen elektormos márkaként fog megérkezni.

részletek

EL1: egy legendás Audi szellemi utódja

Magával ragadó formatervvel állt elő az E-Legend, aminek célja egy olyan dizájn megalkotása volt, ami az ikonikus Audi Quattro S1 hangulatát ülteti át XXI. századi formába.

részletek

Vettel véleménye teljesen megváltozott a Formula-E-ről

Tíz évvel ezelőtt a csúcson volt a Red Bull-lal, majd a Ferrarinál is vezérpilótaként teljesített. Az FE versenyautóit fűnyíróknak titulálta, mostanra azonban teljesen megváltozott a véleménye.

részletek

Elektromos sportmodell kompakt formában

EQA néven új modell érkezik a teljesen elektromos Mercedes-EQ járművek világába. Formatervének felvillanyozó esztétikája a Mercedes-EQ márka progresszív luxust képviselő irányzatának tökéletes példája.

részletek

Hamilton vezetni is akarja új csapata autóját

A hatszoros világbajnok saját maga is kezelésbe venné az Extreme-E számára kifejlesztett elektromos raliautót, amivel jövő év elején az X44 névre keresztelt versenycsapata rajthoz áll.

részletek

Verstappen: Simán lerajtoltam volna Hamiltont

Már a rajtrácsra menet is komoly gond adódott a Red Bull-lal, amit végül nem is sikerült megoldani. Kiválóan rajtolt a holland, de néhány méter után látszott, hogy alig gyorsul az autója.

részletek

Bemutatta 2020-as Elektromos és önvezető versenyautóit a BME Formula Racing Team a Hungaroringen

A BME Formula Racing Team hétfőn a Hungaroringen mutatta be történetének 10. elektromos versenyautóját, és szintén elektromos, de már önvezető autóját.

részletek

Meddig bírják az elektromos autók, amíg lemerülnek?

Tesla Model 3, Audi e-tron, Jaguar I-Pace, Nissan Leaf, Kia e-Niro, Mercedes EQC – ezeket a modelleket próbálta ki a Carwow Nagy-Britannia útjain. A felmérés egyszerű volt: a sofőr addig vezetett, amíg az autók akkumulátora teljesen ki nem fogyott. Volt, amelyik alig több mint 300 kilométert bírt, a győztes jócskán 400 fölé ment – a hivatalos hatótávot azonban egyik sem érte el. A videó végén térkép is látható arról, melyik típus meddig jutott.

részletek