Az érdeklődők láthatják majd kiállítva a 15 éves Keszthelyi Vivien versenyautóját, az Audi TT Cupot is, amelyből ez az egy van a világon, amely nem a DTM betétfutamaként szereplő Audi TT Cupban versenyez.
A DTM gyakorlatilag a Forma-1-ben is látható és alkalmazott technológiát vonultatja fel, a sorozat beszállítói is szinte teljesen megegyeznek, a különbség annyi, hogy ezeket a versenyautókat egy karbonból készült karosszéria veszi körül. A 24 pilótából álló mezőny tagjait sokszor csupán hattized másodperc választja el egymástól, a nagyon magas költségek miatt pedig csak három autógyár, az Audi, a Mercedes-Benz és a BMW delegál csapatokat. A folyamatosan fenntartott magas – sokszor az F1-nél is magasabb – színvonal így nem sérül, s ez az egyetlen olyan autóverseny-sorozat, ahova csak és kizárólag pénzért nem lehet bekerülni.
A betétfutamra, az Audi TT Cup-ra több százszoros a túljelentkezés a világ minden tájáról, így ebbe a sorozatba is egy komoly válogatás, felmérés után kerülnek be a versenyzők. Itt 16 éves kor alatt senki nem állhat rajthoz, további feltétel minimum egy szezon teljesítése egy hasonló teljesítményű versenyautóval. Keszthelyi Vivien jövőre ebben a szériában szeretne versenyezni, természetesen erre csak akkor lesz lehetősége, ha megfelel a követelményeknek.
Keszthelyi Vivien a szeptemberi DTM-versenyhétvégére egy kis meglepetéssel is készül az érdeklődőknek.
A magyar pilóta az Audi Sport DTM-es versenyzőivel, valamint az Audi Sport versenyzőakadémiát végző két társával együtt várja majd a rajongókat a mogyoródi pályán.
Keszthelyi Vivien a DTM-hétvége előtt, augusztus 19-21-én, a Slovakiaringen áll rajthoz a Közép-európai Zóna Kupa magyar bajnokságának következő futamán.