A 207 cm magas, nem éppen autóversenyző termetű szerb pilóta 2014-ben a WTCC-ben versenyzett egy Chevrolet Cruze-zal, számos pontszerző eredménnyel, köztük egy dobogós hellyel a japán Suzukában. Idén a Proteam csapatára váltott, Argentínában azonban nem sikerült a legjobb tíz közé kerülnie, fizikailag kényelmetlenül érezte magát az autóban, és ez az ülésprobléma, illetve a csapat és a közte kialakult további nézeteltérések vezettek oda, hogy váratlanul otthagyta a sorozatot.
A legtehetségesebb szerb autóversenyzőt azonban így sem kell nélkülöznie a hétvégi magyar verseny közönségének, ugyanis Borkovic és menedzsere úgy döntöttek, hogy a B3R SEAT LEON Cup Racerével és profi szerelőcsapatával áll majd rajthoz az ETCC első futamán.
„Az összes csapat közül, akiket megnéztünk a NIS Racinggel, a B3R tűnt a legprofibbnak. Mivel elég magas vagyok, versenyek előtt mindig a kényelmes és biztonságos üléspozíció megtalálása a legnehezebb feladat és a csapat már ezt is nagyon rugalmasan és gyorsan kezelte. Örülök, hogy a B3 Racing mellett döntöttünk.” – mondta Dusan Borkovic.
A kosaras termetű szerb pilóta 2013-ban már indult az ETCC-ben, ahol összetettben a 3. helyen végzett egy futamgyőzelemmel és öt dobogós hellyel. Valószínűleg azért esett a választása a SEAT LEON versenyautóra, mert korábban ezzel a típussal már versenyzett a sorozatban.