Kedden a teszt első napját a címvédő Marco Wittman zárta az élen, míg a szerdai folytatásban az F3-ból újoncként érkező Tom Blomqvist tartotta a legelőkelőbb pozícióban a bajor márka versenygépét. Az erőviszonyok viszont meglehetősen kiegyenlítettnek mutatkoztak ezen a napon, olyannyira, hogy délelőtt még Gary Paffett volt a leggyorsabb a Mercedesszel, ám ő délután már nem tudott javítani, így a nap végi összesítésben Blomqvist 93 ezredmásodperccel megelőzte őt.
Az eddig a teszten a leggyengébb teljesítményt nyújtó Audi mundérbecsületét a kétszeres bajnok Mattias Ekström mentette meg ezen a napon, a svéd klasszis valamivel több mint 3 tizedmásodperc hátránnyal a 3. lett.
A DTM szabályai szerint mindegyik tesztnapon 4-4 autóval vehetnek részt a gyártók, ma azonban mégsem 12 pilóta kapott lehetőséget, hanem 13, mivel Timo Scheider helyét az ebédszünet után Mike Rockenfeller vette át a volánnál. A mezőny kiegyenlítettségéről sok mindent elmond, hogy az 1. helyezett Blomqvistot és a napot sereghajtóként záró Rockenfellert alig több mint egy másodperc választotta el egymástól.
Megtett körszám tekintetében Ekström és az Audi vitte ma a prímet, a Mercedesnél viszont délelőtt Pascal Wehrleinnek és Daniel Juncadellának is műszaki gondja adódott, így ők a tervezettnél kevesebb időt tudtak eltölteni a pályán. A teszt holnap zárul.
A 2. tesztnap végeredménye:
1. | Tom Blomqvist | BMW | 1:20.216 | 132 | |
2. | Gary Paffett | Mercedes | 1:20.309 | 0.093 | 146 |
3. | Mattias Ekstrom | Audi | 1:20.531 | 0.315 | 158 |
4. | Martin Tomczyk | BMW | 1:20.578 | 0.362 | 138 |
5. | Pascal Wehrlein | Mercedes | 1:20.622 | 0.406 | 83 |
6. | Maxime Martin | BMW | 1:20.640 | 0.424 | 154 |
7. | Timo Glock | BMW | 1:20.804 | 0.588 | 142 |
8. | Jamie Green | Audi | 1:20.906 | 0.690 | 147 |
9. | Timo Scheider | Audi | 1:20.984 | 0.768 | 74 |
10. | Paul di Resta | Mercedes | 1:21.010 | 0.794 | 124 |
11. | Edoardo Mortara | Audi | 1:21.021 | 0.805 | 136 |
12. | Daniel Juncadella | Mercedes | 1:21.218 | 1.002 | 75 |
13. | Mike Rockenfeller | Audi | 1:21.243 | 1.027 | 66 |