A Pápa környékén, augusztus 15-18-án esedékes viadal topautóktól és sztárpilótáktól hemzsegő nevezési listája láttán természetesen fokozott a bizonyítási vágy az idei évad elején életre hívott alakulatnál is. Fekete és Tóth harmadszor versenyez a Dakar-ralik csúcsgépének számító Toyotával, s minden eddiginél nívósabb közegben folytathatják az autóval való ismerkedést, amely eddig kedvezően alakult számukra: a lengyelországi Baja Carpathia zóna-bajnoki több mint 30 autót számláló mezőnyében a 4. helyen zártak, míg az augusztus elején tartott pusztavacsi sprintfutamon a 3. pozícióban végeztek.
"Nem sok idő telt el a sprintsorozat első állomása óta, máris itt a következő futam, ráadásul egy olyan nagyszabású menet, amilyenben még nem volt részünk" - mondta a pilóta, Fekete Antal. "Nagyon sokat hallottam már a Hungarian Bajáról és a verseny szuper hangulatáról, így természetesen várom, hogy végre én is belekóstolhassak. Komoly próbatétel lesz számunkra ez a verseny. Az évad kezdete óta gyűjtjük a tapasztalatokat, az utóbbi két futamon már a Toyotával gyarapítottuk a versenykilométereink számát. Bízunk benne, hogy a Világkupa hazai állomásán sikerül majd megmutatnunk, hogy mennyit fejlődtünk."
Tóth György hozzátette: "Egy-két kivételtől eltekintve mindenki itt lesz, aki nemzetközi szinten számít ebben a műfajban, így ez komoly lehetőség számunkra, mert felmérhetjük, hogy hol tartunk az évad kezdete óta tartó tanulási és tapasztalatszerzési folyamat során. Úgy gondolom, hogy a lengyelországi CEZ-futamon és a pusztavacsi sprinten közös nevezőre kerültünk a Toyotával, amely a hírnevéhez méltó versenygép. Mindent megteszünk a jó eredmény érdekében és igyekszünk majd feszegetni a saját határainkat. Éppen ezért lesz fontos, hogy elkerüljük a hibákat" - fogalmazott a navigátor.
A Hungarian Baja szervezőinek hivatalos tájékoztatása szerint a Cargo Racing számos más, a futamon induló egységgel együtt már augusztus 15-én, csütörtökön átesik majd az adminisztratív- és technikai gépátvételen. Az összecsapás másnap délután, a szuperspeciállal veszi kezdetét, míg a verseny össztávja a tervek szerint 601 kilométer lesz, amelyből 443,5 kilométert tesznek ki a szelektív szakaszok.