Augusztus 3-án, az ország mértani közepén tartott egynapos viadalon a Cargo Racing párosa annak tudatában szállt harcba, hogy a precíz, pontos munka ezúttal mindennél fontosabb. Ezt kívánta meg a sprintfutam feszített menetrendje, ugyanis a versenyzőknek végül nem hat, hanem tíz szelektív szakaszt kellett teljesíteniük két rövid, tíz kilométeres pályán, egyetlen délután leforgása alatt.
Az új ruhába öltöztetett, króm-zöld színezetű Overdrive Toyota Hilux az elvárásoknak megfelelően gond nélkül üzemelt a valamivel több, mint száz kilométeres távon és a rekkenő forróságban jól bírta a megpróbáltatásokat a Fekete-Tóth duó is. Az új autóval a lengyelországi Baja Carpathia után másodízben versenyző különítmény végig az élmezőnyben tanyázott, s teljesítményük az abszolút értékelés 3. helyére volt elegendő a másik Toyota, Fodor Imre, valamint a Klement Mosquito Yamahával induló Hangodi Zoltán mögött. Ez egyben a T1.1.3-as kategória 2. helyével ért fel.
"Olyan volt a sprintfutam, amilyenre számítottunk: pörgős, hajtós, egyetlen pillanatra sem engedhettünk ki" - értékelt a célban a pilóta, Fekete Antal. "Nagyon jó, hogy végre hazai terepen is kipróbálhattuk a Toyotát, amit a szervizcsapatunk kifogástalanul felkészített. Előzőleg csak a lengyelországi versenyen mentünk az új autóval, így jócskán az ismerkedési folyamat elején tartunk, éppen ezért minden egyes versenykilométer hatványozottan fontos számunkra. Élvezetes volt Fodor Imivel és Hangodi Zolival küzdeni, s biztatónak érzem azt, hogy a tapasztalatszerzési fázisnak ebben a szakaszában dobogós helyen tudtunk végezni. Már várjuk az újabb versenyt és természetesen sprintkupa-sorozat további felvonásait is."
Fekete Antal és Tóth György számára a pusztavacsi 3. helyezés volt az évad második dobogós helyezése az abszolút értékelésben. A szezon első három futamán egy Nissan Pickuppal induló egységet a nagykállói évadnyitón elért 4. helyezés után a Céltrans "™97 Kupán néhány kilométerre a céltól egy műszaki hiba fosztotta meg a 3. helytől, viszont a harmadik fordulóban, a Romanian Baján már felállhattak a dobogó legalacsonyabb fokára. Jól sikerült a páros számára az első Toyota-menet, a lengyelországi Baja Carpathia is, ahol a CEZ-futam több mint 30 autót számláló mezőnyében a 4. pozícióban végeztek.
Sok pihenésre nincs ideje a Cargo Racing alakulatának: a csapat legközelebb augusztus 15-18-án versenyez, akkor az FIA Világkupa magyarországi futamán, a X. Hungarian Baján vesznek részt Pápa térségében.