Az utóbbi hetekben Romain Grosjean és Max Verstappen is össztűz alá került, miszerint idén túl sokat hibáznak, néhány szakember már a helyüket is megkérdőjelezte a száguldó cirkuszban. Az egyik híres nagy kritikus, Jacques Villeneuve is kiosztotta Max Verstappent. A hollandra az az egyik legnagyobb panasz, hogy kétszer ugyanott, ugyanúgy hibázni azt feltételezi, hogy nem tanul a hibáiból.
Ez Villeneuve hazai futamának leghíresebb kanyarja, a célegyenes előtti sikán igen gazdag történelme miatt felettébb érdekes. Abban a kanyarban könnyű eldobni a gépet, elég egy apró hiba és máris a falban találja magát a pilóta. Ez éppen az 1997-es világbajnokkal kétszer is megesett, mert az 1997-es és az 1999-es futamot is ugyanott, a falban fejezte be.
Az utóbbi bő húsz évben igen sokan pórul jártak ebben a hírhedt sikánban, ebből szemezgetünk most. 1997-ben tehát a későbbi világbajnok kanadai már a második kör végén megperdült és a falnak csapódott, de előtte nap az újonc Alexander Wurz Benettonja is megkóstolta ugyanott a betont.
1999-ben már alig tudtuk számolni, hány pilótának ért véget a versenye az utolsó sikán után. Ricardo Zonta, Damon Hill, Michael Schumacher és Jacques Villeneuve is hibázott, mindnyájan kiállni kényszerültek.
2005-ben egy újabb (későbbi) világbajnok, Jenson Button szúrta el a kigyorsítást, leamortizálta BAR-Hondájának jobb oldalát, természetesen ő sem tudta folytatni. 2011-ben csodálatos győzelemmel kárpótolta magát.
Néhány évvel később, már világbajnokként Sebastian Vettel is nekicsapódott ugyanannak a falnak, jókora anyagi kárt okozva a Red Bullban. A rossz nyelvek szerint idén Romain Grosjean és Max Verstappen a fő esélyes erre a produkcióra. További pilóták is jártak már pórul a „csattanós” helyen, Monteiro, Barrichello, Heidfeld, Liuzzi, Maldonado (meglepő lett volna, ha kimarad) is tudna mesélni, milyen nekiütközni az F1 egyik leghíresebb falának.
A végére pedig jöjjön egy fantasztikus mentés egy másik világbajnoktól, Fernando Alonsótól. 2013-ban ő is hibázott a sikánban, ám ő Vettellel ellentétben (a szakértők legnagyobb csodálkozására) valahogy megfogta a fal felé meginduló Ferrarit és nehezen, de bevette a kanyart. Az utóbbi évek egyik legkomolyabb mentését mutatta be a spanyol ász.