McLaren-TAG
Alighanem mind közül a legismertebb ilyen párosítás, mely 1983 és 1987 közepe közt halmozott sikert sikerre – az F1-es projekttől ódzkodó Porsche erőforrásait rejtette a luxemburgi cég neve, mely 1985-ben vásárolta fel a Heuer óragyártót.
Arrows-Megatron
Az Arrows a BMW 1986 végi kivonulását követően került nehéz helyzetbe, s végül úgy alakult, hogy megtartják a németek erőforrásait, ám átkeresztelték azokat a főszponzor egyik leányvállalatáról (az 1987-es szezonban egyébként a Ligier is Megatron néven futó BMW-erőforrásokat használt)
Sauber-Petronas
A McLaren-TAG mellett a másik nagyon ismert párosítás, mely 1997-től egészen a BMW 2006-is érkezéséig létezett: a maláj olajcég nevét Ferrari-erőforrások viselték. A bajorok távozása után a Sauber ismét Ferrarira váltott, de immár ezen a néven.
Benetton-Playlife
A Renault 1997 végi kiszállását követően a franciák erőforrásai tulajdonképpen az F1-ben maradtak, csak épp a Mecachrome és a Supertec „közreműködésével”. A Benetton viszont 1998 és 2000 közt nem használta egyik cég nevét sem, hanem helyette a család tulajdonában lévő Playlife márka nevét adták az erőforrásoknak.
Prost-Acer
A Prost istálló és a Peugeot kapcsolata az évek során egyre rosszabbá vált, így végül elkerülhetetlenné vált a szakítás 2000 végén. A négyszeres világbajnok a Ferrari motorjaitól remélte a megváltást, melyek a főszponzor, az Acer nevét kapták. A végeredmény ismert: a csapat 2001 végén összeomlott.
Minardi-European
Miután Paul Stoddart felvásárolta, s ezzel megmentette a Minardit, az autót hajtó öregedő Ford-erőforrásnak saját légitársasága, az European nevét adta – mielőtt Asiatechre, majd később Cosworthra váltott volna.