2013: Fernando Alonso nyugalomra inti a Ferrarit, miután a csapat gyengén szerepelt a Brit Nagydíj időmérőjén. A spanyol szerint nem szabad, hogy pánikhangulat alakuljon ki a személyzet tagjai között. „Nem sok olyan esetre emlékszek, amikor az egyikünk nem jutott be a Q3-ba, a másikunk pedig 10. lett. Javulnunk kell, de nyugodtnak is kell maradnunk. Ugyanúgy, mint ahogy akkor sem szabad túlságosan elragadtatnunk magunkat, amikor jól mennek a dolgok.”
2011: Az FIA jóváhagyta a 2014-es technikai szabályváltozásokat - ennek értelmében hamarosan 1,6 literes V6-os turbómotorok váltják a 2,4 literes V8-asokat. Minden részlet azonban még nem tisztázott, a csapatok ugyanis kérelmezik, hogy a maximális 12 ezres fordulatszámot 15 ezerre emeljék.
2010: Robert Kubica hajlik afelé, hogy hosszú távra elkötelezze magát a Renault mellett, amely csapathoz erre az évre igazolt a BMW-től. A lengyel azonban először csak egyéves szerződést kötött, így a szezon közepén máris felmerültek a jövőjét illető találgatások - sokan már 2011-től a Mercedesnél látják őt. A Renault csapatfőnöke, Eric Boullier szerint azonban nem lesz gond a hosszabbítással. „Mindenképpen szeretnénk őt megtartani, és beszéltünk is vele erről. Csak rajtunk múlik, hogy képesek leszünk-e elég ambiciózusnak mutatni magunkat számára.”
2009: Nem váltak be az új szabályok, legalábbis ami az előzések könnyítését illeti. A BMW főnöke, Mario Theissen szerint még lenne mit csiszolni az aerodinamikai regulákon. „A költségcsökkentés terén elértük a céljainkat, az aerodinamikai korlátozások viszont nem olyan szorosak, mint az vártuk. Többet reméltünk az előzések számának növekedésétől.”
2007: Fő GP2-es riválisa, Nelson Piquet Jr. szerint Lewis Hamilton csak azért kezdte ennyire hibátlanul debütáló évét az F1-ben, mert élcsapat autóját vezetheti. „Ha Lewis Heikki Kovalainen helyében lenne, ő is ugyanígy teljesítene és itt-ott hibákat vétene. Sokkal könnyebb, ha valaki olyan autót vezethet, ami fél másodperccel gyorsabb a többinél” - mondta Piquet, aki miután kikapott a brittől a GP2 bajnoki címéért folyó harcban, csak a Renault tesztpilótájaként talált magának helyet a mezőnyben. „Ahhoz, hogy kiderüljön, jobb vagyok-e Hamiltonnál, azonos csapatban és azonos autóban kellene lennem vele.”
2005: Mint kiderült, a mezőnyből csak négy pilóta nem támogatta azt az ötletet az USA Nagydíj hétvégéjén, hogy egy sikán beépítésével tegyék lehetővé a biztonságos versenyzést a Michelin gumijait használó csapatok számára Indianapolisban. Egy kérelem körözött a paddockban a futam előtt, és arról csak a Ferrari és a Jordan pilótáinak aláírása hiányzott - még a Minardi is támogatta az ötletet, amely csapat autói szintén Bridgestone-okat használtak, így nem lettek volna veszélyben.
2004: Christian Klien már jobban érzi magát a barcelonai teszten történt szokatlan balesete után. Az osztrák nem a pályán, hanem a garázsban sérült meg: a nagy hőségben egy a fékek hűtésére használt ventillátort emelt magához, ám mutatóujja becsúszott a védőrácsok között, és a propeller csúnyán elvágta azt. Az osztrák egyheti lábadozás után azt mondja, teljesen rendbe jött, így nem kell kihagynia a Francia Nagydíjat.
2003: Michael Schumacher és Juan Pablo Montoya az Európa Nagydíjon ismét összetűztek. A kolumbiai a pályán próbálta megelőzni a Ferrari bajnokát, de a két autó összeért és Schumacher autója a kavicságyba pördült. Mivel veszélyes helyen állt és még járt a motorja, a pályabírók visszatolták őt és az 5. helyen célba ért, ezzel komoly szabályértelmezési vitát generálva. Montoya viszont örömét fejezte ki, hogy sikerült legyőznie az ötszörös bajnokot, ráadásul hazai pályáján, a Nürburgringen.
2001: Jean Todt máris az utódját keresi a Ferrari F1-es csapatának élén. A francia 1993-ban csatlakozott a csapathoz, és egy interjúban elmondta, hogy nem szándékozik 2004-nél tovább maradni. „Az a jó a Formula-1-ben, hogy mindenki előre gondolkodik. Már eldöntöttem, hogy 2004-ben valaki átveszi a helyem, de ez egyáltalán nem olyan dolog, ami miatt aggódnia kellene a csapatnak - és azt hiszem, éppen ez az összetartás miatt is vagyunk ilyen erősek.” Todt végül mégis 2007 végéig maradt a csapat élén.
2000: Tolonganak a csapatok az újonc Jenson Buttonért. Miután fény derült arra, hogy a Williams nem tartja meg őt 2001-re, korábban a Jordan és a Jaguar részéről is olyan hírek érkeztek, hogy szívesen leigazolnák a britet, most pedig a Sauber is bejelentkezett a szolgálataiért. Nem ők voltak azonban az utolsó kérők, Button ugyanis végül egy negyedik istállónál, a Benettonnál kötött ki a következő évre.