2013: Takuma Sato erős szezonkezdetet produkál az IndyCarban, hiszen győzött Long Beach-ben, négy futam után pedig vezeti a tabellát. Ám amikor arról kérdezték, meggyőző tengerentúli szereplésével referenciaként megpróbál-e majd ismét utat találni az F1-be, kijelentette, hogy nincsenek hasonló tervei. „A Super Aguri megszűnése szomorú pillanat volt mindenki számára. Befejezetlen maradt számomra az F1-es kaland, így két éven át próbálkoztam a visszatéréssel. A Red Bullnak köszönhetően jó lehetőségem volt a Toro Rossóval, de aztán ez valamiért mégsem jött össze.”
2012: Toto Wolff, a Williams részvényese örömmel látja, hogy a csapat Pastor Maldonadóba fektetett hite végre kifizetődött a meglepetésszerű barcelonai győzelemmel. Az osztrák üzletember reméli, hogy a venezuelait „fizetős versenyzőként” megbélyegző kritikusok végre csöndben maradnak. „Azt hiszem, ha csak annyit mondok, hogy elhallgattatta a kritikusokat, akkor még nagyon finoman bánok a szavakkal. Egyszerűen befogta a szájukat a Spanyolországban nyújtott teljesítményével.”
2009: Az FIA és a csapatok tanácskozása az F1 jövőjéről eredmény nélkül ért véget. Max Mosley az FIA részéről nem hajlandó engedni a 40 millió fontos éves költségsapka ötletéből, a csapatok pedig nem fogadják el ezt. A Ferrari, a Renault, a Toyota és a Red Bull tartják magukat ahhoz, hogy ilyen feltételek mellett nem fognak nevezni a 2010-es szezonra.
2007: Jackie Stewart szerint a friss F1-es debütáns Lewis Hamilton nagyon hamar át fogja írni a sport nagykönyvét, és igazi példaképpé válhat - olyasmivé, amire például Kimi Raikkönen sohasem lehet képes. „Az életmódja lehetővé teszi számára, hogy egy teljes, tökéletes csomaggá álljon össze” - mondta. „Olyasmivé, ami több bajnoki címhez vezette Schumachert, olyasmivé, mint Senna, Prost, Jim Clark vagy akár én magam. Megvan benne az a bizonyos mentalitás, hozzáállás, életstílus, ami különbözik egy Raikkönenétől. Emiatt Hamiltonban megvan a potenciál arra, hogy idővel dominánssá váljon, Raikkönenben viszont - hacsak valami hatalmas változás nem történik - nincs.
2006: A mezőny több pilótája is szinkronhangnak áll a hamarosan a mozikba kerülő új animációs film, a Cars (Verdák) kedvéért. Miután Michael Schumacher már elkötelezte magát amellett, hogy a hangját kölcsönzi majd az egyik szereplőnek, most kiderült, hogy a Renault pilótapárosa, Fernando Alonso és Giancarlo Fisichella is beülnek a szinkronstúdióba - ők saját hazájuk változatában, azaz a spanyol és az olasz verzióban fognak feltűnni rövidebb szerepek erejéig.
2003: Juan Pablo Montoya elmondása szerint alaposan meglepte az őt megbüntető rendőrt, miután az megállította őt Monaco közelében, ahol 70 km/órával túllépte a megengedett sebességet. „Közölte velem, hogy ez elég költséges lesz. Erre én megkérdeztem, hogy mennyi, kinyitottam a pénztárcámat és kifizettem. Lenyűgözte őt, hogy ilyen sok pénz volt nálam, de éppen akkor jöttem az automatától” - dicsekedett a kolumbiai, aki szerint 200 km/órás tempójával igazából nagyon is óvatosan vezetett. „Ki nem megy 200-zal ezeken az autópályákon? Elárulom: az az autó gond nélkül bírta volna a 240-et is. Valójában nagyon óvatosra vettem. A feleségem mondta, hogy lassítsak, mert rendőrök lehetnek az úton, ezért csak 200-zal mentem. De mindegy is, kifizettem a rendőrt, aztán átadtam a volánt Connie-nak.”
2002: Eddie Irvine megvédte korábbi csapattársát, Michael Schumacher a Ferrari spielbergi csapatutasítása után. Szerinte hiba bármilyen módon is a németre haragudni a történtek után. „Michael ártatlan, hiszen a kezei ugyanúgy meg vannak kötve, mint Rubenséi. Felejtsük el a keresetét, a győzelmeit vagy az istállóban elfoglalt helyét. Ő is csak egy alkalmazott, és azt kell tennie, amit mondanak neki. Ha az utasítás ellen cselekszik, az anarchiába torkollott volna. Schumacher viszont profi és egy igazi csapatjátékos.
1997: Szezon közben módosulhat a versenynaptár. Az FIA öt futam elteltével közölte, hogy az idényzáró helyszínét Estorilről Jerezre módosítják, mivel a portugál pálya vezetői nem tettek eleget a biztonság növelésével és a létesítmények átalakításával kapcsolatos kéréseknek. A portugálok ígérik, hogy minden feltételt teljesíteni fognak a futam idejéig. Az FIA-t azonban nem tudták meggyőzni, az Európa Nagydíjat Jerezben tartották október 26-án, Portugália pedig azóta sem szerepelt versenynaptárban.