2013: A teszteken szerzett tapasztalatai után Fernando Alonso kijelentette, hogy az új Ferrari „200-szor jobb”, mint a 2012-es modell, amellyel egyébként az utolsó futamig harcban volt a világbajnoki címért. Utólag pedig már tudjuk, hogy ez az év gyengébben sikerült a spanyol számára, mint az előző, hiszen autója lendülete csak az első futamokig tartott ki.
2011: Bernie Ecclestone-nak kételyei vannak afelől, hogy az erre az évre bevezetett mozgatható hátsó szárny, a DRS beváltja majd a hozzá fűzött reményeket. „Számomra ez egy elég veszélyes szerkezet. Mi lesz, ha a szárny nem csukódik be a kanyar előtt? Ez könnyen balesetekhez vezethet.”
2010: Kimi Raikkönen hátat fordított a Formula-1-nek és a WRC-ben a Citroen juniorcsapatához csatlakozott, amelyet a Red Bull szponzorál. Dietrich Mateschitznek máris cáfolnia kellett azon találgatásokat, hogy ez a jövőben a finn F1-es szerződtetéséhez vezet majd. „Komolytalan lenne, ha most kijelenteném, hogy Kimi nálunk fog vezetni 2011-ben. Ha ugyanis Webber csúcsteljesítményt nyújt, nem azzal fogjuk őt megjutalmazni, hogy odaadjuk az ülését Raikkönennek.”
2007: Alonso-Massa csatát jósol a szezonra a McLaren korábbi csapatmenedzsere, Jo Ramirez. „Alonso fog nyerni, a tehetsége felől semmi kétség” - mondta. „És az a helyzet, hogy szerintem a McLaren fő kihívója nem Raikkönen lesz, hanem Massa.”
2006: A David Richards által birtokolt Prodrive új gyárat épít, amely elég felszerelt lesz ahhoz, hogy egy F1-es csapat otthonául szolgáljon. Richardsék ugyanis tárgyalásokat folytatnak Max Mosley-val és Bernie Ecclestone-nal arról, hogy 2008-ban debütálhassanak a sportban.
2005: Az F1-be frissen csatlakozott Red Bull vezetősége az egekig magasztalta tapasztalt pilótáját, a McLarentől hozzájuk szerződött David Coulthardot. „Ő egy igazi kincs számunkra, nyitott, együttműködő és remekül kommunikál a fiatal versenyzőkkel. Azt hiszem, David motiváltabb, mint valaha” - mondta a skótról Mateschitz.
2003: Michael Schumacher nem érti azokat a kritikákat, amelyek szerint a Formula-1 veszített vonzerejéből a Ferrari dominanciája miatt. „Elég furcsa, már-már paradox jelenség, ha bocsánatot kell kérnünk azért, mert ilyen jó munkát végzünk.”
2002: Felipe Massa elégedett F1-es debütálásával az Ausztrál Nagydíj pénteki edzésnapja után. „Szerintem elég jó kezdés volt ez számomra. Az autó jól működött és gyorsan meg tudtam tanulni a pályát. A célom, hogy a legjobb tíz közé kvalifikáljak, és jó alapokkal rendelkezek ehhez.
2000: Eddie Irvine élesen kritizálta David Coulthard teljesítményét. „Folyamatosan azt olvasom, hogy Coulthard ebben az évben bajnok szeretne lenni, de minden évben ezt mondja. Egyszerűen nem elég gyors. Inkább arra kellene koncentrálnia, hogy ne csússzon ki a szezon utolsó futamán, amivel elveszi a konstruktőri bajnoki címet a McLarentől. Én elég profi vagyok ahhoz, hogy ezzel tisztában legyek.”