A Team JC Audijai sajátították ki a kvalifikációs futamok első helyezéseit: a Q1-ben és Q2-ben Ekström, a Q3-ban Robin Larsson volt a leggyorsabb. A köztes eredménylistán azért beékelődött két honfitársa közé a szintén svéd Kristoffersson, a szombati nap nyertese. A két korábbi világbajnok, Ekström és Kristoffersson ezt követően a rajtelső helyről papírforma szerint behúzta saját elődöntőjét.
A finálé rajtrácsa így a következőképp alakult: Ekström, Kristoffersson, Larsson, Timmy Hansen, Niclas Grönholm és Kevin Hansen, ugyanaz a hat versenyző, mint előző nap, bár a kisebb Hansen tartalékként jutott a döntőbe: a második elődöntőben a harmadik – utolsó bejutó – helyért harcolva Andreas Bakkerud és Timo Scheider ütköztek. A norvég csúnyán összetörte a Renault Megane-t, az autó egyik kereke is kiszakadt, a németet viszont vétkesnek hozták ki, és kizárták a harmadik pozícióból. Az elődöntőt hivatalosan öt kör után értékelték, Bakkeruddal harmadikként, de értelemszerűen nem tudott felállni a döntő rajtrácsára.
A döntőben Ekström jobban rajtolt Kristofferssonnál, a kétszeres bajnok pedig egyszerűen nem tudott fogást találni rajta: utolsó reménye a joker volt, de hiába jött ki Ekström előtt, az ötödik körben, csak a második helyre tért vissza. Az audis szezonja második győzelmét szerezte, a köztes eredménylistán és döntőben ledolgozott pontoknak köszönhetően 17 egységre csökkentette lemaradását a még mindig nagy előnnyel vezető Kristofferssonhoz képest. Larsson, akinek tempója eddig is meggyőző volt, megszerezte idei első dobogóját, a negyedik-hatodik helyen Timmy Hansen, Grönholm és Kevin Hansen végeztek.
A mezőny magyarja, Szabó Krisztián a Q2-t nullázta, miután autója kigyulladt. A GRX szerelői megjavították a Q3-ra a Hyundait, ahol egy elismerésre méltó ötödik helyet szerzett. Így a köztes eredménylista 11. pozíciójával elődöntőbe jutott, melyet hatodikként zárt.
Lettországban tartották a Supercar Európa-bajnokság második fordulóját. Három versenyző emelkedett ki az ERX 14 fős mezőnyből Rigában: a négy kvalifikációs futam győzelmein Sondre Evjen (Q1), Jean-Baptiste Dubourg (Q2) és Oliver Eriksson (Q3 és Q4) osztoztak. A köztes eredménylistát Dubourg nyerte, de az első elődöntőben alulmaradt Evjennel – a Kristoffersson Motorsport versenyzőjével – szemben, míg a másodikat a höljesi győztes, Eriksson nyerte meg. A döntő rajtrácsa ez alapján a következő sorrendben alakult: Eriksson a Ford Fiestával, Evjen a VW Polóval és Dubourg a Peugeot-val az első pozíciókban. A három versenyző ebben a sorrendben foglalta el a dobogót is, Eriksson a második versenyen második győzelmét ünnepelte.
A mezőny magyar tagjának, Kárai Tamásnak eredményes hétvégéje volt, a köztes eredménylistát ötödikként zárta – harmadik hellyel a Q4-ben – és továbbjutott az első elődöntőből. A döntőben nem volt szerencsés: ő veszítette a legtöbb időt a forgalmi dugóban, mikor Ben-Philip Gundersen autója eltorlaszolta a pályát és három másik autó útját. Az audis így végül hatodik helyezettként zárta a hétvégét.
Lettországban másodszor versenyzett az elektromos kategória, a Projekt E, amelyben három Ford Fiesta mellett ezúttal egy Citroen C3 is rajthoz áll. Két korábbi WRX-pilóta csatázott egymással: Janis Baumanis húzta be az első előfutamot hazai pályán, a többiben és a döntőben azonban már Cyril Raymond végzett az első helyen, győzelemre vezetve az elektromos Citroent már a debütáló futamon.