A tervek szerint Kislőtéren és a jutaspusztai, nézőcsalogató körgyorsaságin is három-három alkalommal kellett végigmennie a mezőnynek, de végül az utolsó szakaszt biztonsági okokból törölték a rendezők: a csúszás miatt nem ért volna véget világosban, így az a döntés született, hogy csak az előfutók mehetnek végig rajta, a versenyzők már nem.
A futam egyik slágere Herczig Norbert új autója, az R5-ös Volkswagen Polo volt, amellyel először állt rajthoz a többszörös magyar bajnok, de ezúttal csak előfutóként volt jelen, a szakaszeredményei nem számítottak be a verseny értékelésébe. Herczig nagyon elégedett volt a technikával, szerinte szenzációs a VW futóműve, nagyszerű féktávokat lehetett vele menni, jól érezte magát a csúszós, sáros pályákon.
Magát a versenyt viszont uralni tudta az Ollé-Czakó kettős: az ötből négy gyorsaságit is ők nyertek a Skoda Fabiával, egyszer pedig azért nem, mert elment a kormányszervójuk, így végül 22,7 másodperces előnnyel behúzták a Mikulás Ralit. A második helyre Balogh János és Holczer Dániel futott be, a harmadikra pedig a rendkívül látványosan autózó, a Skodát “lóbáló” Bútor Róbert és Tagai Róbert ért – épphogy lemaradt a dobogóról az első R5-ös futamát teljesítő Klausz Kristóf és Csányi Botond, az amatőr értékelést pedig Krupp Zoltán és Szabó Gergő nyerte, méghozzá közel kétperces előnnyel.