Óriási csatát hozott a hétvégi ceredi MARB-futam, ahol csak az utolsó pillanatban dőlt el az első hely sorsa. Prigyeni Péter és Furák Ádám kezdett a legjoban a Lada VFTS-sel, mögöttük Fancsik Gergely és Faragó György hasonló technikával, ifj. Géringer Zoltán és Somodi Attila pedig harmadik időt futott az első szakaszon a Hondával. A második gyorsaságit Galuska Szabolcs és Várfalvi Gábor nyerte szintén Ladával, Géringer pedig először a harmadik szakaszon villant meg igazán.
Az utolsó kör előtt 1,1 másodperc volt a hátránya Prigyenihez képest, mindenki a maximumot hozta ki magából és a címvédő végül 0,8 másodperccel győzött - a csata szorosságát jól jelzi, hogy a harmadikként záró Fancsik is csak 6,5 másodperccel maradt el.
A licenszeseknél (ők a MARB-értékelésbe nem számítanak bele, számukra ez főleg teszt volt az Eger Ralira) elmaradt a harc, Balogh János és Kertész Krisztián nagyon simán nyert az öt szakaszból négyet és bár az utolsón csak kilencedik időt ment, így is magabiztosan futott be elsőként - mögötte Fenyvesi Gábor és Tóth Tibor zárt másodikként a Volkswagen Golffal.
A GREPTON Cered Rallye Sprint végeredménye:
1 |
Ifj. Géringer Z. - Somodi A. |
Honda Civic |
23:57,2 |
2 |
Prigyeni P. - Furák Á. |
Lada VFTS |
+0,8 |
3 |
Fancsik G. - Faragó Gy. |
Lada VFTS |
+6,5 |
4 |
Galuska Sz. - Várfalvi G. |
Lada 2107 |
+18,3 |
5 |
Kókai G. - Ungvárszki M. |
Lada VFTS |
+25,6 |
6 |
Határ I. - Szőllős R. |
Peugeot 306 S16 |
+35,9 |
7 |
Riskó D. - Bartha N. |
Toyota Corolla |
+36,6 |
8 |
Ozibiusz R. - Ozibiusz R. |
Lada 2101 |
+36,8 |
9 |
Oroszki T. - Juhász L. |
MG ZR 160 |
+38,2 |
10 |
Farkas R. - Kovács T. |
Lada 2101 |
+40,1 |
Licenszesek:
1 |
Balogh J. - Kertész K. |
Mitsubishi Lancer EVO |
22:39,9 |
2 |
Fenyvesi G. - Tóth T. |
Volkswagen Golf IV |
+14,9 |
3 |
Lajosházi Cs. - Takács G. |
Mitsubishi Lancer EVO IX |
+33,3 |
4 |
Csomós M. - Varga G. |
Renault Twingo R2 |
+52,2 |
5 |
Tőzsér Á. - Hompok M. |
BMW E36 M3 |
+58 |