Az első gyorsaságin a gáz is fennakadt, ezt etapon Matics meg tudta javítani, a második gyorsasági utáni szervizben azonban megállapították, hogy elgörbült a szelep, ezért a verseny feladására kényszerültek. Szerencse a szerencsétlenségben, hogy ez nem az Országos Ralibajnokság soron következő futamán, a Kassa Ralin fordult elő, és csak tesztkilométereket, nem pedig bajnoki pontokat buktak vele.
„Nem sikeredett hosszúra a verseny” – mondta Matics Mihály. „Az első gyorsaságin kiesett egy csavar a fojtószelepből, a szelep átfordult és fennakadt a gáz, a motor pedig elkezdett három hengerezni. A pályáról úgy tudtunk lejönni, hogy folyamatosan le kellett kapcsolni a gyújtást, visszaváltani, majd megint ráadni.. Etapon visszafordítottam a szelepet, a megmaradt egy csavart meghúztam, és gondoltam, hogy a szervizparkig elmegyünk, hátha egy gyertyacserével megússzuk. De a szervizparkban kompressziót mértünk, amiből egyértelműen kiderült, hogy görbe a szelep, így kiálltunk.”
„Aki ezer éve foglalkozik Mitsubishivel, az sem hallott még ilyet. A fojtószelepet tavaly cseréltük a házával együtt, ezt a csavart a gyárban beleteszik, és soha többet nem kell hozzányúlni.”
„Az egyik szemem sír, a másik nevet. Egyrészről így dobtuk a Baranya Kupát, amire nagyon készültünk, és biztos vagyok benne, hogy nagyon fog hiányozni minden egyes gyorsasági kilométer. Másrészről örülök neki, hogy itt jött ki ez a hiba és nem Kassán, egy ORB-futamon estünk ki miatta. Harmadrészről meg bennem van az is, ha még egy kört megyek a verseny előtti teszten, akkor ott esik ki a csavar, levesszük a hengerfejet és már a versenyre is jó lett volna az autó.”
„Most az elsődleges feladatunk a motort rendbe rakni. A kipufogó kilőtte a csavart, de átment a turbón is, úgyhogy azt is szét kell szednünk. Ha minden jól megy, akkor a Kassa Rali előtt még tartunk egy tesztet, hogy az elmaradt gyorsasági kilométereket pótoljuk.”