A ralisprintet előfutóként teljesítő Hevesi István – Staudinger Zoltán szeme alaposan kikerekedhetett, amikor az első, Bajna és Lábatlan közötti, 10,2 kilométeres gyorsasági szakasz elején az egyik kanyarban hirtelen szembejött velük egy robogós, akivel össze is ütköztek. Szerencsére személyi sérülés nem történt, de az eset intőjel lehet, sőt, kell, hogy legyen mindenki számára: az ördög sosem alszik.
Az, hogy a szervezők is hibáztak-e, kényes kérdés, hiszen elvileg nem engedhetik fel az első előfutót a pályára addig, amíg meg nem bizonyosodtak róla, hogy szabad a terep, és nem tartózkodik senki a lezárt útszakaszon. A rendelkezésünkre álló információk szerint azonban az első előfutó már a pályán volt, amikor a felelőtlen robogós szemből, a szakasz célja felől közelítve felhajtott az útra, hiába kiabáltak és integettek neki a szervezők kézzel-lábbal, hogy ne tegye.
Ugyanezen a szakaszon egy hatalmas borulás is történt később, a Gazdik László – Rádi Tibor páros írta le totálkárosra Mitsubishijét az első lassítónál.
A kezdeti izgalmakat követően már valamivel csendesebben telt a verseny hátralevő része, amely végül a Kelő Gere László – Erdélyi Ági egység abszolút győzelmét hozta. A 2. helyen mindenidők talán legnagyobb magyar ralis legendája, Ferjáncz Attila fia, András végzett, Földi Nikolettel az oldalán.
Igazi kuriózumot jelentett Rongits Attila indulása is, aki előfutóként az ob-n is használt Mitsubishijét terelgette, az éles versenyen viszont a régi szép idők emlékére egy Ladával indult, és meg is nyerte az L2-es géposztály küzdelmeit. Ugyanitt Ifj. Pethő István az 5. helyen végzett, ő első itthoni versenyét teljesítette édesapja, Pethő Tyutyu sajnálatos elvesztése óta, szintén Ladával.