„Ezen a hétvégén a kedvesem fog nekem navigálni, úgyhogy arra megyünk, amerre ő mondja! Úgy gondolom, hogy minden autóversenyző életében meghatározó a családi háttér, hiszen kell egy megértő pár, aki a szenvedélyünket tolerálja és elfogadja. Ha netán még érdekli is, az nagyon nagy szerencse! Én pedig nagyon szerencsés vagyok, mert a kedvesem szeretne végigcsinálni velem navigátorként egy versenyt, és mindenben részt akar venni. Remélem, minél jobban sikerül vele megismertetnem a sportágat, és jól fogjuk érezni magunkat ezen a versenyen, ez lesz a fő célunk. Emellett szeretnénk befejezni a ralit, hogy minél több tapasztalatot tudjak gyűjteni az autóval, illetve bizonyos változtatásokat is szeretnénk kipróbálni, erre is kiváló alkalom lesz az Orfű Rali” – mondta el Nitró, aki az év nagy részét a ralikrossz és az autókrossz ob-n teljesítette, az elmúlt hétvégi Mecsek Ralival viszont beindult számára az idei ralis szezon.
A mecseki verseny egy bosszantó technikai probléma miatt már az első gyorsaságin véget ért számára a Peugeot 306-ossal, ám az orfűi viadalra Opel Corsáját veszi elő, és nagyon bízik benne, hogy ez az autó végigbírja majd a teljes versenytávot. A sokat látott, rutinos pilóta a pályákról a következőket mondta el elöljáróban:
„Ez most egy újdonság lesz nekünk. Három különböző gyorsasági lesz variálva, mindegyiken mentem már valamilyen versenyen, de ebben a kombinációban még sohasem teljesítettem őket. Érdekes lesz, mert viszonylag jó minőségű, jó széles, tempós pályákról beszélünk, úgyhogy szerintem élvezetes lesz rajtuk végigszáguldani. Egy részük a múlt hétvégi Mecsek Ralin is szerepelt, de én addig sajnos nem jutottam el. Ettől függetlenül tréningeztünk rajta nem olyan rég, úgyhogy ez könnyebbség lesz. Van olyan pálya is, amin még hegyiversenyen mentem, formulaautóval, de az nem volt igazi hegyiverseny, mert többet mentünk lefele, mint fölfele. A raliautóknak szerintem sokkal jobban fog feküdni az a gyorsasági, úgyhogy alig várom, hogy ott legyünk” – tette hozzá végül Nitró.